Monday, January 30, 2017

Mały teścik w dużej sprawie - czy lubimy osądzać?


Kilka lat temu miałam spotkanie z pewną miłą, pogodnej natury panią, której zadałam pytanie - czy jest zadowolona ze swojej pracy? Pani odpowiedziała, że tak, jest bardzo zadowolona, w pracy mamy bardzo miłą atmosferę.
Nie spotkałam wcześniej nikogo, kto nie miałby jakichś problemów natury personalnej w pracy. A to szef jest mściwy, niesprawiedliwy, koleżanka złośliwa, zazdrosna, kolega nieuczciwy, zawsze 'ktoś' jest jakiś nienormalny.
Pogratulowałam szczęścia tej pani. Pani zdradziła mi tejemnicę wspaniałej, życzliwej atmosfery w zakładzie, w którym pracuje bardzo dużo ludzi. Tajemnica ta, to umowa, którą wszyscy zgodnie ustalili: nigdy nikogo nie osądzamy, nie plotkujemy, nie mówimy o innych w pracy.  Ta zasada już nam weszła w nawyk.  ... Ależ to proste, i jakie skuteczne


Czy lubimy osądzać?

Zdecydowanie nie lubię mówić o innych,  krytykować, osądzać....
Zrobiłam sobie jednak sugerowany przez M. Jeżewskiego, wspaniałego wykładowcę Metody Silvy  teścik: Osądzanie
Okazało się, że nie jestem taka krystaliczna. Sama siebie przyłapałam kilka razy na wpadkach...

Gorąco polecam zrobić sobie taki teścik. Warto! dla własnego dobra... i dobra nas Wszystkich.

Zrób doświadczenie:
tutaj:
Osądzanie......

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com