Wednesday, January 4, 2017

Życzenia na Nowy 2017 Rok - Oda Do Miłości.


Chcę wiedzieć, czym jest miłość

Tytuł zaczerpnęłam od zespołu Foreigner (dosł. znaczy - obcokrajowiec, cudzoziemiec) - jednej z ich najpiękniejszej ballady rockowej "I want to know what love is" - zespół Foreigner.

Miniony rok był rokiem w którym najwięcej przewijał się temat:  Miłości.
Nowy 2017 rok nie może być bez Miłości i dalszego jej zgłębiania...  Niemal każdy czuje w swoim sercu, że bez prawdziwej miłości nie ma szczęśliwego życia.
Odkrywamy czym jest miłość, szukamy jej ... gdzieś tam..., w czymś tam..., a ona jest bardzo blisko.... w naszym sercu...

(tekst ang. - pod filmem na YouTube)


"I Want to Know What Love Is" - "chcę wiedzieć czym jest miłość")

Muszę poświęcić trochę czasu
By do końca to przemyśleć
Lepiej nauczę się czytać między wierszami
W razie, gdybym potrzebował tego w przyszłości

Teraz ta góra, na którą muszę się wspiąć
Wydaje się światem spoczywający na moich barkach
Przez chmury widzę promienie miłości
Dają mi ciepło, w czasie, gdy życie jest coraz zimniejsze

W moim życiu doświadczyłem bólu
Nie wiem czy potrafiłbym po raz kolejny stawić temu czoło
Nie mogę teraz przestać, zaszedłem tak daleko,
by zmienić to samotne życie

Chcę wiedzieć, czym jest miłość, pragnę ciebie byś mi pokazała.
Chcę wiedzieć, czym jest miłość, pragnę ciebie byś mi pokazała
Potrzebuję trochę czasu, trochę czasu by porozglądać się w około
Nie mam już gdzie się schować,

Wygląda na to, że miłość w końcu mnie znalazła
W moim życiu doświadczyłem bólu
Nie wiem czy potrafiłbym po raz kolejny stawić temu czoło
Nie mogę teraz przestać, zaszedłem tak daleko,

Chcę wiedzieć, czym jest miłość, chcę ciebie byś mi pokazała
Chcę poczuć, czym jest miłość, wiem, że ty możesz mi pokazać
Chcę wiedzieć, czym jest miłość, chcę ciebie byś mi pokazała
( i czuję miłość) chcę poczuć, czym jest miłość
(i wiem) i wiem, że możesz mi pokazać

Porozmawiajmy o miłości,
Chce wiedzieć, czym jest miłość
Miłość, którą czujesz w środku- chce ciebie byś mi ją pokazała
I czuję tyle miłości- chce poczuć, czym jest miłość

Nie, poprostu nie możesz się chować- wiem, że ty potrafisz mi pokazać
Chcę wiedzieć, czym jest miłość (porozmawiajmy o niej) wiem, że potrafisz mi pokazać
Też chcę to poczuć, chcę poczuć, czym jest miłość
Też chcę to poczuć, i wiem, wiem, wiem, że ty możesz mi pokazać
Pokaż mi, że miłość jest prawdziwa, yeah- chcę wiedzieć, czym jest miłość...


Po tej nastrojowej piosence -
Najpiękniejsze Życzenia, przekazane od doświadczonego lekarza, którego celem życiowym jest niesienie pomocy każdemu człowiekowi z prawdziwą miłością.

Bardzo gorąco polecam zapoznać się dokładnie z życzeniami noworocznymi od Dr Borysa Uwajdowa, gdyż oprócz życzeń dla nas wszystkich, znajdziemy wiele istotnych, praktycznych i ważnych porad odnośnie spełnienia się tych życzeń w naszym życiu.

Serdeczne podziękowanie dla wiernego tłumacza filmików Dr Borysa - MaksymilianaŚwiat Maksymiliana.
Maksymilian tłumaczy cenne teksty z rosyjskiego i angielskiego na polski oraz odwrotnie. Podziwiam!...  to się nazywa oddanie i praca dla dobra ludzi! Nie dominuje chęć zysku czy sławy, lecz bezinteresowna dobroć serca.
Dzięki takim ludziom świat staje się zdrowszy, lepszy szczęśliwszy.


Wiedza zawarta w życzeniach Borysa:
między innymi:

- klucz, który pomoże osiągnąć nie tylko zdrowie, ale także rozkwit i bogactwo
- gdzie znajduje się sekret naszej siły
- jak używać tej siły
- o magicznej formule francuskiego psychoterapeuty Coe (Cohen?)
- książka Doreen Virtue "Anielska Medycyna"
i wiele innych...


"Z każdym dniem, z każdą minutą, sekundą, z każdym miesiącem, kwartałem, z każdym rokiem - staję się silniejszym, sprawniejszym, pogodniejszym, pewniejszym siebie we wszystkich aspektach mojego życia" .


(możemy z wiarą afirmować indywidualne pragnienia i potrzeby).
Afirmacja na podstawie przekazu od Dr Borysa.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com