Saturday, February 18, 2017

Być, czy mieć....


O ważności udanego życia intymnego...
Czy sprawność fizyczna jest gwarancją udanego seksu?
Każdy może sam sobie na to pytanie odpowiedzieć.
Spotkałam sporo kobiet, w dojrzałym wieku, mężatek w związku tzw. sprawnym fizycznie, które nigdy nie przeżyły orgazmu ze swoim 'sprawnym fizycznie' partnerem.
Wniosek jest prosty - kochania i aktu intymnego trzeba i warto się nauczyć.
Wstydliwy temat???
Czyżby? A bycie życiowym partaczem czym jest?
Na naukę nigdy nie jest za późno.


Seks zaczyna się w sercu - Marcin Antoniak

Marcin Antoniak:
Wiersz o akceptacji mego stanu zdrowia.

Najbardziej ze wszystkich obdarowany
Prosiłem Boga o danie mi mocy w osiąganiu powodzenia -
- Uczynił mnie słabym, abym się nauczył pokornego posłuszeństwa;
Prosiłem o zdrowie dla dokonania wielkich czynów -
- Dał mi kalectwo, abym robił rzeczy lepsze;
Prosiłem Boga o bogactwo, abym mógł być szczęśliwy -
- Dał mi ubóstwo abym był rozumny;
Prosiłem o władzę, żeby mnie ludzie cenili -
- Dał mi niemoc, abym odczuwał większą potrzebę współodczuwania;
Prosiłem o towarzysza, abym nie żył samotnie -
- Dał mi serce, abym mógł kochać wszystkich;
Prosiłem o radość -
A otrzymałem życie, abym mógł cieszyć się wszystkim;
Niczego nie otrzymałem, o co prosiłem -
- Ale dostałem wszystko, czego się spodziewałem.
Prawie na przekór sobie; moje modlitwy niesformułowane zostały wysłuchane.
Jestem spośród ludzi najhojniej ze wszystkich obdarowany.

Motto życiowe Marcina:
urodziłeś się po to, by dawać świadectwo swoją postawą, czynem i słowem w miejscu, w którym przyszło ci żyć. Jeżeli nie możesz czegoś zaakceptować, zaakceptuj, że musisz godnie przez to przejść nie robiąc sobie i innym krzywdy.

Marcin w poniższym wywiadzie w studio NTV Janusza Zagórskiego porusza ważny, ale i bardzo trudny temat seksu w życiu osób niepełnosprawnych.
Każdy - sprawny również, czy sprawny inaczej, jak się zwykło mówić - znajdzie tutaj naprawdę wartościowe kwestie dotyczące miłości i udanego życia intymnego.



Na naukę jak wiemy nigdy nie jest za późno.
A sprawność fizyczna nie jest absolutnie gwarancją udanego seksu.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com