Tuesday, December 29, 2015

Teraz jest czas Miłości i Zrozumienia.

 
Tak, teraz jest czas Miłości i Zrozumienia.
 
Nie miałam pomysłu na post kończący miniony rok i wprowdzający w Nowy 2016 Rok. W końcu zasiadłam do pisania z pustką w głowie, bez konkretnej koncepcji.
Pierwsza myśl - Teraz jest czas Miłości i Zrozumienia - wydała mi się akuratna. Tego nam ludziom najbardziej potrzeba, mieszkającym zarówno w Polsce jak i na całym Świecie.


Na wstępie pragnę podziękować wszystkim osobom które spotkałam w naszej Blogosferze oraz wszelkiego rodzaju internetowych kontaktach. Chociaż nie znamy się osobiście, jednak znamy się emocjonalnie, telepatycznie - od serca, możemy na siebie liczyć, umiemy się wspierać w potrzebie. To jest cudowne!
 Dziękuję Wam wszystkim, że Jesteście!

Zdecydowałam umieścić dzisiaj przesłania osób nowo poznanych, których spotkałam na swej drodze w ostatnich dniach tego ostatniego w tym roku tygodnia.
Zacznę od Davida. R. Hawkinsa, którego bliżej poznałam dzięki prezentowi od mojej kochanej mamy. Ten prezent to książka pt. "Przywracanie Zdrowia" - David R. Hawkins.

 Co David mowi o miłości?

"Prawdziwa miłość jest bezwarunkowa. Miłość bezwarunkowa jest decyzją, jaką podejmujemy w nas samych. Ten proces polega na zamiarze i decyzji, by zostać kochającą osobą. Jeśli postanawiam Cię kochać, to jest to moja wewnętrzna decyzja. Druga osoba nie ma na to najmniejszego wpływu. Dzięki temu przestajemy być ofiarami tego, co dzieje się na świecie, bo decyzja, by kochać, stwarza stabilne pole energii bezwarunkowości. Zachowanie drugiej osoby może nie być zadowalające, czy nie dawać nam tego, czego pragniemy, ale to nie zmienia stanu kochania. Np. matka odwiedzająca przez 20 lat w więzieniu swego syna, który jest mordercą, wciąż kocha jego prawdziwy byt i 'jestestwo". Jego zachowanie oczywiście jej nie uszczęśliwia, ale jej miłość jest bezwarunkowa, niezależnie od jego poczynań"

Inny cytat od Davida.
" Dlaczego nie mielibyśmy działać z myślą o miłości do ciała, zamiast w strachu przed konsekwencjami? Dlaczego nie mielibyśmy utrzymywać ciało w stanie zdrowia i szczęścia ponieważ je kochamy i cenimy, a nie dlatego, że boimy się ataku serca lub innych konsekwencji?"

 Bardzo lubię poezję. Ostatnio znalazłam piękny wiersz (samo życie) Andrzeja K. Malesa, który chcę tutaj mieć.

Ktoś pod moim wierszem napisał: "badziewie"
W dodatku "jarmarczne". Nie było to miłe!
Co też chciał osiągnąć?, tak naprawdę nie wiem
Wiem, że po tym wszystkim się wszak zasmuciłem!

No bo w to, co piszę, wkładam serce całe
Wszystkie swe uczucia, wkładam cząstkę siebie!
Lecz mimo to kpin się wszak obiektem stałem
Zrazu zaszło słońce na mym jasnym niebie!

Smutne to, że zawiść znać o sobie daje
Dowalić każdemu, kogo się nie lubi!
Jakże dziwnym Polska jest zaiste krajem
Taka cecha może ją w przyszłości zgubić...

Andrzej K.Malesa, 28.12.2015r.
 Możesz zobaczyć więcej: tutaj 
Discover Art .'s photo.
Discover Art .

David Hawkins ze swym wyjątkowym poczuciem humoru, którym obdarzał ludzi do końca swego ziemskiego bytowania:

Odpuść sobie zmienianie innych: https://youtu.be/CgPJ6JbTpDQ
 
*** 
Na koniec coś słodkiego dla ciała. Mam zamiar zrobić takie piękne, zdrowe, także odpowiednie na prezent kuleczki śniegowe, nazwane egzotycznie:
Wegańskie bezglutenowe Rafaello:
 
Dla ułatwienia podam przepis: Rafaello z kaszy jaglanej.
 Potrzebne składniki:
1/3 szkl. wiórek kokosowych
1/3 szkl. płatków migdałowych
migdały, orzechy
Opcjonalnie: rodzynki, żurawina, daktyle - do nadziania, wiórki kokosowe do obtaczania rafaello.
1,5 szkl. kaszy jaglanej
2,5 szkl. wody
 
Kaszę myjemy, wodę gotujemy, kaszę dodajemy do gotujacej się wody, gotujemy aż woda wsiąknie.
Do ugotowanej kaszy dodajemy 2-3 łyzki miodu/syropu klonowego/syropu daktylowego... itp... co kto woli.
Mieszamy, dodajemy wiórki kokosowe i migdały.
Robimy kulki - do środka wciskamy orzech/migdał/
Obtaczamy kulki w wiórkach kokosowych.

Życzę sobie i każdemu, aby 2016 Rok był

Rokiem Miłości  i Zrozumienia!


glitter-graphics.com
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com