Monday, November 30, 2015

Proste i łatwe chlebki bezdrożdżowe - na zakwasie i bez zakwasu


Nr 1. Jak przygotować  w dowolnym miejscu naszej ojczyzny i planety bezdrożdżowy chleb i jak sporządzić  zakwas.

https://youtu.be/_NdttOj59aY
 
(z videoblogu: swiat maksymiliana)
 
***
Nr 2.  Bardzo prosty w pieczeniu chlebek bez drożdży i bez zakwasu. Być może nie tak zdrowy jak powyższy, ale na pewno bardzo zdrowy w porównaniu z chlebkiem sklepowym.
 
https://youtu.be/8CNqk4BdnDk
 
(z videoblogu: treborok2)
 
*******
Pieczenie chleba i innych wypieków nie jest moją pasją, ale mam nadzieję, że kiedyś mogą mi się przydać tak proste przepisy.....
Próbę zacznę od od tego bez drożdży i bez zakwasu. (Nr 2)
Jeśli wypiek będzie udany napiszę update + photo.
 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com