Thursday, May 28, 2015

Obiecuję sobie, Ty też możesz....



Obiecuję sobie

*Być tak silny, że nic nie zmąci mojego spokoju ducha.

 *Rozmawiać o zdrowiu, szczęściu i dobrobycie z każdą osobą, którą spotykam.

 *Starać się, by każdy mój przyjaciel czuł się wyjątkowy, tryskać optymizmem i szukać dobrych stron każdej sytuacji.

 *Myśleć o najlepszym, pracować dla najlepszych i oczekiwać najlepszego.

 *Być tak samo entuzjastyczny wobec sukcesów innych ludzi, jak wobec własnych.

 *Zapominać o błędach z przeszłości i skupiać się na tym, co chcę osiągnąć w przyszłości.

 *Zachowywać pogodę ducha bez względu na okoliczności i obdarzać uśmiechem każdego, kogo spotykam na swojej drodze.

 *Skupiać się na udoskonalaniu siebie tak bardzo, że nie mam już czasu na krytykowanie innych.

 *Być zbyt pogodnym, żeby się martwić, zbyt szlachetnym, żeby się złościć, zbyt silnym, żeby się bać, i zbyt szczęśliwym, żeby myśleć o kłopotach.

 *Myśleć dobrze o sobie i ogłaszać ten fakt całemu światu — nie głośnymi słowami, lecz wspaniałymi czynami.

*Żyć w przekonaniu, że cały świat jest po mojej stronie, jeśli tylko pozostaję wierny temu, co jest we mnie najlepsze.
 
*****

(Christian D. Larson, Your Forces and How to Use Them - 1912 rok )
Myśli te przekazał Christian D. Larson (1874-1962)
znakomity, bardzo wpływowy przywódca, nauczyciel i pisarz amerykański wczesnej New Thought (Nowa Myśl). Książki Christiana są ciągle ponownie drukowane, zapotrzebowanie wzrasta, treści przekazywane jak widac z upływem czasu nic nie tracą na wartości.
Słowa te jak najlepsze afirmacje inspirowały i inspirują nadal od ponad 100 lat.

Warto codziennie czytać te słowa/afirmacje;
wg. swojego schematu,
wszystkie,
 parę lub tylko po jednej mysli w zależności w którym punkcie mamy problem.
To pomoże nam budować wiarę w siebie, zrozumieć i wykorzystać nasze wewnętrzne siły i żyć optymistycznie.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com