Friday, October 17, 2014

Kolorowe pa, pa... dla arbuza, a witaj dla dyni.


Kolorowe, gdyż jesień to pora przepięknych kolorów.
Kolorowe weekendowe pożegnanie letniego arbuza i powitanie jesienno-zimowej dyni.
 
Dynia mówi do arbuza:
 twój sezon kochany arbuzie już się skończył, teraz my tutaj przejmujemy władzę..

Oczywiście arbuza można kupić w sklepie również jesienią i zimą, ale na działce go już nie znajdziemy. Dynia też wkrótce zniknie z działek, ale dynia może spokojnie zimować w domu.
Dzisiaj na pożegnanie arbuza będzie kolorowo, a o wartościach zdrowotnych i kosmetycznych arbuza oraz dyni już pisałam. Linki pod zdjęciami.

Dodam tylko informację, którą usłyszałam 2 godziny temu, w dzisiejszej już 4 audycji:
Prawda na temat Raka (The Truth about cancer).

Dzisiejszy epizod był na temat detoksykacji ciała i organów. Detoksykacja to klucz do zdrowia i młodości - podkreślali wszyscy lekarze.
 Usłyszałam też, że arbuz świetnie oczyszcza nerki.
Kuracja arbuzowa 6-7 dniowa, przynajmniej raz w roku oczyści nerki i jest to idealna pomoc dla zdrowia.
 Oczywiście przy poważniejszych schorzeniach nie jest to wystarczające. (Dr. Darrell Wolfe, Ac. Ph.D "The Doc of Detox")




Watermelon Popsicles
Dla przypomnienia, więcej info i piękności jakie można wyczarować z arbuza:
link

Wazon dyniowy pełen kwiatów wdzięczności dla arbuza.
Photo arbuza: link

Witam dynię,
smacznym i zdrowym sokiem dyniowym
przykładowe składniki:


Na zimne dni smaczny, gorący, prosty do zrobienia
Wegetariański Bigos Dyniowy.


O dyni pisałam tutaj:
Dynia - właściwości lecznicze i odmładzające
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com