Wednesday, October 15, 2014

JAK BYĆ w 100% SOBĄ? Przejście na Jasną Stronę.



Cudowna róża, prawdziwy cud Natury, to Róża Wdzięczności od Irenki
Ta róża jest sobą w 100%.
 
Jednego nauczyłem się napewno - rachunku sumienia - analizowania SIEBIE - dzień po dniu.
Mam zły charakter, jestem cholerykiem. Szczerze - do potwora mi daleko, ale nie jestem też świętym.
Tak pisał o sobie i pracował nad swoim Byciem Sobą Brucee Lee.
Nie szukajcie idoli do naśladowania. Ludzie przejmuja maniery nie zadając sobie trudu odpowiedzieć na pytanie JAK BYĆ SOBĄ?

To trudne pytanie - Jak Być w 100%  Sobą?

Pozornie nam się może wydawać, że jesteśmy sobą. W gruncie rzeczy nie jest łatwo spotkać kogoś, kto jest tak naprawdę w 100% Sobą.
Tylko małe dzieci - tak, naprawdę są sobą. Jednak do czasu ...

Mieszkam koło szkoły, widzę codziennie dzieci idące do szkoły. Np. jedna z dziewcząt, w wieku ok. 12-13 lat idzie codziennie do szkoły wolnym krokiem, cały czas stukając palcem w komórkę, włosy ma w kolorze niebieskim, specyficznie uczesane. Kiedyś taki uczeń (dziecko) nie byłby zakceptowany w szkole. Dzisiaj jest tzw. 'wolność'.
Ja zastanawiam się, czy ta niebieskowłosa dorastająca panienka, z wyróżniającym się wyglądem jest właśnie sobą, czy może usiłuje być sobą?
Przypuszczam, że usiłuje pokazać, że jest sobą, a w rzeczywistości chce bardzo być sobą.
Tak jak każdy człowiek, ona też pragnie znaleźć odpowiedź na pytanie - Kim Ja jestem?

Kim Ja Jestem?
Czy ja naprawdę Jestem w 100%  Sobą?

Gdybym miała odpowiedzieć za siebie na to pytanie, tak szczerze - miałabym wątpliwości, czy wiem napewno, że jestem i czuję się w 100% sobą. To jest proces dochodzenia do świadomości, process naprawczy, który trwa....
.....jak długo? U każdego jest to process indywidualny.

Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste w temacie  bycia sobą. . Ani styl życia, ubierania się, zachowania, wyrażania się, nie jest jeszcze dowodem na to, że sami sobie możemy szczerze przed sobą powiedzieć -
Ja Jestem Ja i Jestem Sobą.

Mamy pewne wzorce kodowane już od małego dziecka, przez dom, szkołę, środowisko w którym żyjemy itd...., które w jakiś sposób narzucają nam wzorce, kształtują nas wg. czyichś kryteriów, i nie jest możliwe ani nie jest dobrze, jeśli wyłamujemy się z tych ogólnie przyjętych reguł życia, musimy być podporządkowani.
W efekcie idziemy przez życie, jakby nie we własnej skórze. Z różnymi maskami przylepionymi niekiedy bardzo mocno, na trwałe niczym trudnym do zerwania, silnie uszczelniającym butaprenem. Już nawet sami nie wiemy kim naprawdę jesteśmy.
Ale gdzieś w głębi czujemy, że to nie jest nasze prawdziwe JA. Tęsknimy za naszym, własnym Ja.
Poza tym nie jest łatwo żyć nie znając Siebie, siedząc w cudzej skórze.

Jak być naprawdę Sobą ? Jak zwykle, wszystko co proste jest genialne - odpowiedź jest prosta - po prostu Być Sobą. Przestać naśladować innych.
I jak zwykle wszystko co proste - jest trudne do wykonania.

Spotkałam w Internecie bardzo sympatyczną starszą Panią, bardzo młodą duchem, która wiele lat temu również starała się odnaleźć prawdziwą siebie.
Dzisiaj swoimi doświadczeniami dzieli się hojnie w Internecie,  udziela porad indywidualnych również.

 Każdy, kto jest zainteresowany może korzystać z naprawdę celnych i skutecznych porad znanej terapeutki Danieli Czarskiej.
Wybór tematów darmowych Danieli Czarskiej jest ogromny. Każdy może wybierać co w danej chwili potrzebuje jego dusza, ciało i umysł i pracować nad szukaniem Siebie - i  może robić to SAM.

 Myślę, że warto szukać drogi do siebie. Natomiast stanowczo NIE warto narzekać na rodziców, szkołę, państwo, lekarzy, kościół, system....  w celu usprawiedliwienia swojego zagubienia. Nie warto, ponieważ to nic nie pomoże, natomiast niszczy nasze codzienne życie i bardzo szkodzi zdrowiu. 
Dalej będziemy tkwili w swoim dyskomforcie i również my dalej będziemy przekazywać i przekazujemy nieświadomie swoje wzorce naszym dzieciom, wnukom, środowisku zamiast uczyć je wiary w siebie i bycia sobą.

Wybrałam na dzisiaj wykład Danieli Czarskiej, który składa się z dwóch odcinków.
Tematem jest:
Przejście na Jasną Stronę - zainteresowanie sobą i własnym życiem.

cz.1.


cz.2.
http://youtu.be/9pSKGTarkNQ

Strona Danieli Czarskiej:
www.dekodyka.pl

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com