Monday, February 10, 2014

Postaw na zdrowie i zdrowe prezenty....


Walentynkowe prezenty robione z głową.



Walentynkowe prezenty z głową to takie, które cieszą obdarowaną/obdarowanego/ nie tylko jeden czy kilka dni, ale bardzo długo i do tego bardzo pożytecznie. Poza tym walentynkowe święto ustanowione zostało jako dzień zakochanych, a zakochani zrobią wszystko, aby uszczęśliwić ukochaną osobę. Tradycyjny kwiatek to bardzo miły prezent, ale po paru dniach uschnie i pójdzie do kosza.
Napiszę z mojego punktu widzenia. Jaki prezent np. mnie sprawiłby większa radość od tradycyjnego kwiatka, chociaż bardzo lubię kwiaty.
Zamiast kwiatka dużo większą radość może sprawić mi np. dobra książka o tematyce zdrowia, zdrowego odżywiania, książka o naturalnej kosmetyce, o rozwoju duchowym, medytacji, nowoczesnej i tradycyjnej medycynie.... lub jakakolwiak książka biograficzna.

Po wielu latach blogowania, przyzwyczaiłam się do blogowiczów stale piszących, również do czytelników zarówno stałych jak tych, którzy tylko okazjonalnie pojawiają się na blogach.
Internet to wg. mnie ogromna, globalna, fantastyczna rodzina.
To jest niesamowity dar współczesnej technologii dla naszego pokolenia. Nie ważne w jakim kraju ktoś mieszka, jaki ma zawód, ile ma lat,  jakim mówi językiem (mamy Translator mówiący wszystkimi językami) wszyscy jesteśmy wielką wspaniałą rodziną. Wspieramy się, rozumiemy wzajemnie, jesteśmy często nawet bardziej zżyci aniżeli z rodziną urodzeniową.
Z okazji zbliżającego się święta walentynkowego, i nie tylko z okazji tego święta, wiele osób myśli o prezentach.
Przyszła mi myśl, żeby wykorzystać jako pożyteczny, robiony z głową prezent kupując dzieła własnych rąk naszych blogowiczów artystów i naszych blogowiczów, którzy prowadzą informacyjne blogi na temat produktów zdrowotnych, książek, które rekomendują i sprzedają na swoich blogach.
Wielu blogowiczów prowadzi Internetowe, uczciwe sklepy o bardzo różnej tematyce, np. zdrowe syplementy, witaminy, zioła, naturalne kosmetyki, czy usługi związane ze zdrowiem, np. masaże.
Dlaczego nie możemy wspierać siebie wzajemnie?

Postanowiłam w tym poście umieścić parę znanych mi blogów, gdzie można nabyć pożyteczny prezent dla kogoś bliskiego lub prezent dla siebie. Siebie też możemy obdarowywać prezentami.
Linki, które tutaj umieściłam nie znaczy, że je polecam jako najlepsze i jedyne. Poprostu akurat znam te strony bardziej niż inne i chciałam je mieć w jednym miejscu, aby skorzystać czy to z informacji, czy zakupić dany produkt.
Jeśli ktoś prowadzi blog i ma również oferty związane ze zdrowiem ciała i ducha, i chciałby, aby umieścić link do jego strony lub blogu, może do mnie napisać i podać adres strony. Będę dopisywać przez cały rok.
Kolejność zapisanych linków jest alfabetycznie ułożona, nie ma znaczenia jeśli chodzi o stopień ważności. Wszystkie linki są jednakowo dla mnie ważne.

Akadamia Witalnosci, strona dla ludzi przewlekle zdrowych, oferuje oprócz rzetelnej wiedzy, sprawdzone towary:
http://www.akademiawitalnosci.pl/

Ania i cudowne diety z ofertami naturalnych, domowym sposobem robionych kosmetyków i innych środków czystości:
http://cudownediety.blogspot.com/

Irenka, miłośniczka piękna, oferuje swoje rękodzieła, doskonały prezent na wiele okazji i bez okazji:
http://artirene2014.blogspot.com/

Joasia i jej piękne artystyczne dzieła, również warsztaty ... i wiele innych znakomitych rzeczy
http://yoasiaworkshop.blogspot.com/

Pepsi ze swoją rewelacyjną Spiruliną, witaminami, minerałami i oczywiście książkami, które napisała:
http://pepsieliot.wordpress.com/

Wielogatunkowy wegatarianski sklep:
http://www.wegetarianie.pl/Article1925.html


Lista nie jest zamknięta...

******************************************
Bierz swoje zdrowie we własne ręce, a gdy słyszysz od swojego lekarza banały jak na obrazku to zrób to, co zaleca Andrew Saul w książce „Fire Your Doctor! How To Be Independently Healthy”: zwolnij go! :)
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com