Monday, February 4, 2013

Co jeść, aby się oczyścić, odchudzić, a jednocześnie nie chodzić głodnym.



Co jeść, aby się oczyścić, odchudzić, a jednocześnie nie chodzić głodnym?
Takie pytanie dostałam od Pana X w związku z tematem "Przygotowanie do wiosennego odmładzania" ( patrz: cz.1 i cz.2 ).
Pozornie pytanie łatwe, ale jeśli chodzi o szczegóły, które by pasowały dla każdego, pojawia się problem, gdyż każdy jest inny, w innym wieku i z ewentualnymi innymi problemami. Tym bardziej, że Pan X jest zainteresowany propozycjami posiłków składających się z warzyw i owoców, z zaznaczeniem, że surowizna ciężko mu się trawi, a po owocach jest mu zimno.
Dodam, że P. X ma ochotę wziąć udział w wiosennym miesięcznym, owocowo-warzywnym, oczyszczająco-odmładzającym poście i chce się do tego porzygotować. P. X jest przed 40-tką.
      
Bardzo jestem ciekawa propozycji innych osób.
Jakie menu i sposób odżywiania zaproponują inne osoby znające temat z własnego doświadczenia. Dlatego postanowiłam pytanie Pana X opublikować tutaj i poprosić, aby kto może i  kto chce, napisał na swoim blogu ( lub może ma już napisany taki post) swoje propozycje na ten właśnie temat:
"Co jeść, aby się oczyścić, odchudzić, a jednocześnie nie chodzić głodnym".
Przypomnę, że
Pan X jest zainteresowany propozycjami posiłków składających się z warzyw i owoców, z zaznaczeniem, że surowizna ciężko mu się trawi, a po owocach jest mu zimno. (moga być jakieś porady na ten temat) i jeszcze P X ma problem z tarczycą (dokładniej:cysta na lewym płacie tarczycy).
Byłoby super, gdyby temat ten mógł być również poruszony na wielu wspaniałych audycjach, które mamy już od jakiegos czasu, np.
Spektrum Rozwoju - Spectrum Rozwoju
Fruitosophy, które prowadzi  Alani,
czy Droga do Wolności, prowadzona przez Moniczkę i Renię.
Napewno jest wiele innych audycji, filmików o których nie wiem, lub przeoczyłam, proszę mnie poinformować, jeśli ktoś poruszy ten temat.

Myślę, że w ten sposób powstałoby wiele propozycji, opartych na różnych przemyśleniach, doświadczeniach i wiedzy. Pożyteczne dla wielu poszukujących konkretnych przykładów menu. Poza tym Wiedza w tym temacie by się uzupełniała.
Byłoby ciekawie i różnorodnie. Różne propozycje, gdyż każdy poszukuje extra coś dla siebie, i miałby szeroki wybór. Jest bardzo dużo pięknych wegetariańskich, wegańskich, frutariańskich i surowych blogów, więc propozycje mogą być bardzo różnorodne. Polecam moich ulubionych blogowiczów, gdyż na ich blogach jest wiele przykładowych propozycji. Patrz: Tutaj bywam.
Na stronie tej umieściłam blogi wegetariańskie, wegańskie, witariańskie, a także o tematyce duchowej. (Nie samym chlebem żyje człowiek. W zdrowym ciele zdrowy duch.) U góry zawsze będą te, które zawierają aktualnie pisany post, co nie znaczy, że te, które nie są często aktualizowane nie są warte odwiedzenia. Zapewniam, że są warte. Zatem,  aby zobaczyć wszystkie trzeba kliknąć: Pokaż wszystkie.

Jeśli ktoś podejmie ten temat u siebie na blogu, bardzo proszę dać mi znać, podam link tutaj na moim blogu, aby jak najszersza publiczność mogła skorzystać.  Oczywiscie i Pan X.
Jeśli ktoś nie prowadzi bloga, a ma ochotę podzielić się swoją propozycją, może do mnie napisać, ja umieszczę go na blogu z podaniem nazwiska lub pseudonimu autora/wg. życzeń autora/

Na dzisiaj polecam mój post z 2006 roku, gdy zaczynałam swoją pierwszą przygodę z blogowaniem.
Może komuś ten sposób przyda sie do rozpoczęcia nowego, zdrowego stylu życia. Jest łatwy do wykonania i ma spore benefity dla zdrowia, szczególnie też w utrzymaniu odpowiedniej wagi. Mam nadzieję, że komuś ułatwi przygotowanie się do wiosennego odmładzania:   
owocowy dzień tygodnia


Polecam też cykl artykułów o tematyce "Moja historia". Wystarczy wpisać w Search this blog (po lewej u góry) hasło: z cyklu moja historia, i pojawi się wiele ciekawych, autentycznych doświadczeń napisanych przez osoby, które zechciały podzielić się swoimi osobistymi przygodami w związku ze zmianą stylu odżywiania i  zdrowieniem.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com