Saturday, January 19, 2013

Umysł w walce z chorobą i kreacja zdrowego życia


Wizualizacja
Przekonałam się wielokrotnie, że wizualizacja to skuteczne narzędzie psychologiczne do pracy z umysłem.
Każda choroba fizyczna ma swoje podłoże również psychiczne.
Warto wykorzystać tą prostą, ale naprawdę skuteczną metodę samoleczenia do realizacji różnych celów życiowych, a także do przezwyciężenia bólu, czy choroby.
Warto wiedzieć, że w umyśle każdego człowieka tkwią ogromne możliwości i jak dużo właśnie zależy od umysłu.
Wspominałam kiedyś w wywiadzie ze mną, że metodą wizualizacji pokonałam silny, paraliżujący ból, który nie pozwolił mi wstać z łóżka przez dwa dni. Gdy już myślałam, że nic nie jest mi w stanie pomóc i trzeba dzwonić po pogotowie, wpadła mi myśl, aby wizualizować sobie siebie z przed dwóch dni, gdy byłam w bardzo dobrej formie. Tak sobie postanowiłam zaeksperymentować z bezradności zanim będę musiała skorzystać z pomocy lekarza. Przyznam, że od ponad 20 lat nie korzystam i nie mam ochoty na korzystanie z pomocy medycznej, jeśli tylko nie jest to bezwzględnie konieczne.
Na trzeci dzień rozpoczęłam wizualizację. Starałam się wrócić do sytuacji z przed dwóch dni, cofnąć się w czasie o dwa dni. Wstałam z łóżka wizualizując sobie siebie sprawną, bez bólu. Nie odrazu, ale jednak w końcu udało mi się utrzymać ten obraz jak prawdziwy z przed dwóch dni. Ku mojej radości w tym trzecim dniu zamiast do lekarza wzięłam się do pracy.
Każdy ma w sobie siłę, aby pokonać chorobę - nawet tę uważaną powszechnie za nieuleczalną - twierdzi znana terapeutka, doświadczony psycholog, z którą zetknęłam się bardzo niedawno - Wanda Wegener. Nawet nie wiedziałam, że jest taka osoba w Polsce, która prowadzi warsztaty i kursy, uczy technik wizualizacyjnych, i osiąga wspaniałe rezultaty.
Wanda Wegener - światowej sławy, charyzmatyczny psycholog, terapeuta i wykładowca, autorka znakomitej ksiazki:
„Umysł w walce z chorobą i kreacja zdrowego życia" i wielu innych.
To bezcenne dzielo jest zbiorem ponad 40 autorskich technik wizualizacyjnych wspomagacych proces powrotu do zdrowia oraz kreowania zdrowego, harmonijnego zycia.

Polecam bardzo gorąco obejrzenie filmu z Wandą Wegener,
 która opowiada nam fascynującą historię ze swojego życia, również doświadczenie śmierci klinicznej, które radykalnie zmieniło jej drogę życia.



Mottem Wandy Wegener są słowa lekarza-noblisty Alberta Schweitzera:
"Każdy pacjent nosi własnego lekarza w sobie".
Wanda podkreśla, że pacjent uczyni najlepiej, jeśli lekarzowi, który mieszka w nim samym, da sposobność wykonania swojej pracy. Nigdy nie odradza pacjentom, aby rezygnowali z konwencjonalnej medycyny, ale doradza, aby obie te siły połączyć, gdyż jest wiele dróg prowadzących do celu.

Strona Wandy Wegener:
http://wandawegener.pl/

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com