Wednesday, July 4, 2012

Surowa dieta i metamorfoza


W maju zachęcałam moich czytelników do wzięcia udziału w wykładach na temat
Witarianizm, czyli jak żyć zdrowo na surowo .  Wykłady odbyły się, prowadziła je nasza blogowa bratnia dusza, frutarianka - Alani.
Nie każdy jednak, mimo szczerych chęci mógł wziąć udział w wykładach. Ja również nie mogłam pojechać do Katowic, chociaż bardzo bym chciała.
Na szczęście mamy nagranie z wykładów. Dla mnie to wielka gratka i radość ogromna usłyszeć i zobaczyć Alani.
Szczerze powiem, na prezentowanym w czasie wykładu zdjęciu nie rozpoznałam Alani. Przypuszczałam, że Alani jest na nim z mamą i starszą siostrą.
Jaka piękna metamorfoza.

Wykład jest zgrabnie podany, interesująco, z odrobiną subtelnego humoru - o nudzie nie może być mowy.



Więcej tutaj:
http://frutarianka.blogspot.com/2012/07/video-z-wykadow-z-katowicach.html

lub tutaj:
http://www.youtube.com/user/frutarianizm
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com