Friday, August 26, 2011

Widziałam Anioła

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca
to ludzie kórzy nie potrafią zatrzymać go tylko dla siebie.
Tak była Ewa,
 jak promień słońca, który, gdy się pojawi rozgrzewa nawet zimne serca. 
Była Aniołem tutaj na ziemi. (podobna do tego na obrazku)
Żyła krótko, była kochana.
Cierpiała skrycie, do końca walczyła, ale dalej już nie chciała walczyć.
Uznała, że już jest czas, aby dołączyć do grona Aniołów.

Cieszę się, że poznałam Ewę. Dzięki niej, wiem, że Anioły są na ziemi.
Dzisiaj jest jej pogrzeb....
Będzie mi brakowało Ewy, ale wiem, że jest szczęśliwa w Królestwie Aniołów.

Dlaczego o niej piszę?
O tym innym razem.


Dla Ewy piosenka - W ramionach Anioła




*
Photobucket
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com