Wednesday, April 15, 2009

Aby nie żałować ...

Photo: mój najmłodzy wnuczek


Rzeźbienie Życia

Z wielką pokorą i rewerencją
Rzeźbię
Kształty mego życia.

Nie mam żadnych dłut
Ani maszyn do pomocy.
Tylko mój umysł trwożny
I wolę niezłomną.

Wiem że każdy mój czyn i każda myśl
To akty rzeźbienia życia.
Próbuję myśleć uważnie i działać dzielnie.
Bo pomyłki odłożą się cieniem
Na moim życiu.

Myślisz że jest inaczej?
To spojrzyj na kształty swego życia.
Jak je rzeźbiłeś takie je masz.

Rzeźbisz swoje życie nieustannie.
Nie wolno ci tego robić niezdarnie.
Skup się na swoim dziele na serio
Aby nie żałować siebie w godzinie odejścia.

autor
: Henryk Skolimowski


*******

Ecologia-Henryk Skolimowski

The Eco-Philosophy Center

^^^^^^^^^^^^^^^^
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com