Friday, January 9, 2009

Lepiej zapobiegać, niż leczyć!


Było to 18 lat temu.
Pierwszy raz w swoim życiu straciłam całkowicie apetyt. Nie mogłam nawet patrzeć na jedzenie, a zapach jedzenia wywoływał we mnie mdłości. To były niemal tortury, chociaż nie czułam bólu. Nigdy wcześniej, nawet w czasie choroby nie czułam wstrętu do jedzenia.
Czułam się fatalnie, z dnia na dzień coraz słabiej. W końcu wiedziałam, że życie moje kończy się. Czułam to dokładnie.

Okazało się, że jestem w zaawansowanym stadium raka. /innym razem o tym więcej/.
Krótko powiem - wyrok...chemioterapia.

Miałam to szczęście, że jednak nie poddałam się chemioterapii. /również dzięki paru osobom/
Co robiłam?
Prawie dokładnie to co sugeruje Terapia Gersona. Oczywiście wówczas nie wiedziałam i nie słyszałam nic o Terapii Gersona.
Robiłam to instynktownie i na podstawie wiedzy, którą wtedy miałam.
Po 3-ch miesiącach zaczęłam czuć, że wraca mi życie.
Stopniowo moje wyniki zaczęły się poprawiać.
W końcu lekarz stwierdził, że moje winiki są świetne. Ja też czułam się świetnie. Lekarz stwierdził, że jeśli do roku nie nastąpi nawrót choroby, znaczy, że jestem całkowicie zdrowa.
Jak już wspomniałam było to 18 lat temu.

Parę dni temu, przypadkowo/nie ma przypadków/ wpadła mi w ręce książka i film o Terapii Gersona.Byłam ogromnie zaskoczona, że dopiero teraz dowiaduję się o terapii, która uratowała mi życie.
To tak jak bym czytała o sobie.

Postanowiłam natychmiast się tym podzielić. Kto wie, komu i kiedy mogą być pomocne te informacje.

Gorąco zachęcam do oglądnięcia filmu i nabycia książki.
Patrz poprzedni artukuł lub tutaj:
Nigdy Nie Trać Nadziei!

Nie ma nic ważnieszego niż zdrowie!
Pamietaj, że lepiej zapobiegać, niż leczyć!



Update z dnia 11/11/11
Wywiad radiowy na temat Terapii Gersona z Grzesiem z blogu Rak jest uleczalny
http://leczenieraka.blogspot.com/
Tutaj wywiad z Grzesiem:
http://www.kontestacja.com/?p=episode&e=908
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com