Saturday, April 11, 2020

Zapomniane ofiary świata - Czy niewolnictwo dotyczy tylko ludzi?





Nadszedł czas, najważniejszy czas, aby zaproponować zwierzętom nowe przymierze,
nowa ziemia i nowe niebo,
Tu i Teraz na tej ziemi ...
(Animalpastor))

„Czy zwierzęta mają dusze i rozumieją uczucia?"

Takie pytanie może być postawione tylko przez osobę, której równie brakuje jednego i drugiego.
Eugen Drewermann - Eugen Drewermann


Przebudzenie duszy jest jak oddychanie nowym życiem w ciele.
Kluczem do przebudzenia duszy jest otwarcie serca.
Kiedy serce jest otwarte, ma naturalne poczucie cudowności
i nieustraszoności, wolności i miłości ,,,

Przebudzenie to moc,
watpliwości i zmartwienia przestają istnieć
bezwarunkowa miłość przychodzi naturalnie,
życie staje się radosne,
szczęście przychodzi naturalnie,
stajemy się jedno z Naturą i Wszechświatem
rozumiemy życie i cieszymy się pełnią ciała i duszy.

Miałem sen o Kościele, który przekazuje światu Dobrą Nowinę o miłości Boga,
ma przed oczyma nie tylko ludzi ale i zwierzęta.
Miałem sen o Kościele szalonym, kościele radosnym, kościele otwartym dla wszystkich istot czujących.

Quo Vadis Vatican?
(krótki filmik w wielu językach)

https://youtu.be/KHM3yEFlvcI

O Animalpastor:
http://www.animalpastor.eu/html/o_mnie.html

========================
This prayer is for you:
https://youtu.be/qC6lRNsWnp0

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com