Saturday, January 25, 2020

Od rana mam dobry humor....

                                       
Dzisiaj z samego rana szczęśliwie mnie tutaj przyciągnęło:
http://smacznyismieszny.blogspot.com

 - a dokładniej mówiąc na bataty z humorem! Tego jeszcze nie kosztowałam.
Dobrze, że ten blog nie zniknął = smacznych i śmiesznych nigdy dość!!!

Dobry humor może odmienić nasze życie!

http://smacznyismieszny.blogspot.com/2013/03/pieczone-bataty-czyli-cos-na-szybko.html

"Co jest najśmieszniejsze w ludziach? - Zawsze myślą na odwrót.
 *Spieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem.
*Tracą zdrowie, by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze, by odzyskać zdrowie.
 *Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości, ani przyszłości.
*Żyją, jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli."
 - Paulo Coelho

Chociaż blog już nie jest aktywny,
jednak istnieje 
i
warto wpaść chociażby na dobry, śmieszny humorek...

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com