Thursday, August 15, 2019

Marzenia o podróżach dookoła świata ...


Pochłaniają mnie marzenia o podróżach. Pewno wiele osób marzy o tym, aby wyrwać się ze swoich miejsc, codziennych obowiązków i ruszyć w nieznany, piękny świat.. Wiele osób tak robi, jednak nie każdy  może z różnych względów... np. zdrowotnych, finansowych... itp...itd..

 Ja lubię sobie marzyć - to taki rodzaj osobistej kontemplacji... pstryk i jestem tam gdzie mnie oczy poniosą....
Np. biorąc prysznic - widzę siebie pluskającą się pod cudownym wodospadem, otoczona pięknem prawdziwej świeżej, żywej, oczyszczającej wody, pięknem prawdziwej, rajskiej natury...
Niebiańskie widoki... piękniejsze z najpiękniejszych..... Po takiej kąpieli czuję się ożywiona, wzmocniona... Umysł i serce poprowadzi nas jeśli mu na to pozwolimy.


Dzisiejsze komputerowe czasy dają nam wiele ułatwień i możliwości..
Wczoraj np. zawędrowałam na globstory... i nie mogłam wyjść … świat jest piękny - obieżyświat  kocha podróże.....
Dzisiaj od rana znów globtrobuję korzystając z globstory...
Cudowny kanał, podobny do Discovery... moim zdaniem nawet lepszy... taki swojski, prawdziwy...i jakże profesjonalny.


Kto to jest Globtroter:
osoba dużo podróżująca, zwiedzająca wiele miejsc,
synonimy:
obieżyświat, podróżnik, wagabunda, tramp

Wędrujmy i zwiedzajmy świat....Filmów jest dużo, możemy sobie wybierać miejsce które chcemy poznać... i woala….

Jedna Ziemia - wiele światów....wszyscy jesteśmy Jednością!

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com