Monday, August 19, 2019

Lubimy oceniać???


Dlaczego lubimy oceniać?
 Krótko można powiedzieć - chcemy Siebie dowartościować.

Dzisiaj z samego rana przeczytałam, a właściwie wysłuchałam takie zdanie:
"Nie oceniaj ludzi po ich najgorszych błędach"....
Ależ to mądre słowa...

Wstawaki … w Langusta na palmie
... to program dominikański, bardzo profesjonalny, bardzo ludzki...

Pomyślałam sobie - rok lub dwa lata temu, nie przyszło by mi do głowy, żeby się interesować i zerkać codziennie do jakiegoś konkretnego wyznania, a nawet powiem szczególnie do KK....
Czyli - oceniałam - ten dobry kościół, ten zły...; ta grupa dobra, ta błądzi;..itd...., itp...
 nie ma się czym chwalić, ocenianie to jedna z najgorszych cech człowieka (tylko człowieka!)....

Dzisiaj w dobie hejterów, mądrali różnej maści, kpiarzy....można popaść w kompletny chaos moralno-egzystencjonalny.
Nie znaczy to, że wszystko robię i posłusznie przystosowuję się do danej grupy, organizacji, .it... po prostu uważam, że od każdego można się czegoś nauczyć, każdy człowiek ma prawo do swoich racji, do zmiany poglądów, do własnego wyboru w każdym temacie...

"Każdy święty ma swoją przeszłość,
każdy grzesznik ma swoją przyszłość"...

Spróbuj przynajmniej ten tydzień poobserwować siebie - i uszczypnąć się za każdym razem, gdy w myśli lub mowie skrytykujesz kogoś.
(ja już raz się uszczypnęłam) 

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com