Saturday, June 15, 2019

Życie cudem jest....



Siedzi ptaszek na drzewie
I ludziom się dziwuje,
Że najmędrszy z nich nie wie,
Gdzie się szczęście znajduje.
Trwonią życia dzień jasny
Na zabiegi i żale,
Tylko w piersi swej własnej
Nie szukają go wcale.
(Adam Asnyk, 138-1898)
====

Mój ulubiony Przyrodnik,
wielki miłośnik ptaszków
Jakub Przyrodnik
i jego przepiękny, krótki filmik o dzielnych malutkich ptaszkach,
które w 3 dni zbudowały sobie piękne gniazdo.



"Pożałowania godny jest człowiek, który zatracił swoje "Ja"
wiarę w siebie"
(Włodzimierz Badmajeff(1895-1961)- 
dr medycyny, lekarz tybetański - "Tajemnica zdrowia")
=======

Jeśli mam znaleźć koniec i początek siebie,
Muszę Boga odnaleźć w sobie, nie w niebie.
Muszę Nim stać się cały, blaskiem w blasku świecić,
Słowem w Słowie i Bogiem w Bogu się rozkwiecić.
(Anioł Ślązak, 1624-1677)




I na koniec Arthur Klisiewicz,
który swoimi spokojnymi, pięknymi medytacjami
i spokojnym, ciepłym głosem
potrafi wprowadzić każdego w błogi,
refleksyjny stan świadomości. 

Posyłam dużo miłości i radości Każdemu 
na każdy dzień życia.
 życie cudem jest!
=========
Ps.
(poszukiwane słowo z poprzedniego postu to: Detox).
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com