Sunday, June 9, 2019

Jestem gotowa na zmiany... a Ty?


Będzie krótko, 
jak pierwszy krok dziecka
cichy, skoncentrowany 
na Tu i Teraz


Wiem, że nie mogę żyć tylko wspomnieniami.
Kocham dobre wspomnienia
pakuję je do złotej skrzyni
z napisem
Złote Wspomnienia

 Uwalniam się od przeszłości
chcę żyć w teraźniejszości
Tu i Teraz
Nie mogę zmarnować
Daru życia

Uwalnianie zaczynam od
.......

W miejsce kropek wpiszę 
odpowiednie słowo

Kilku moich serdecznych przyjaciół 
koresponduje ze mną przez email.
Proponuję coś w rodzaju konkursu:
proszę napisać do mnie brakujące słowo
Ciekawa jestem, czy ktoś zgadnie?

*****
Jako przerywnik:
Moje śniadanie - organik truskawki - smaczne i zdrowe
od mojej kochanej siostry z PL.


***
I na koniec moje pozytywne przypominajki
od Louise Hay z Pozytywnego Kalendarzyka, 
przylepiam je na lodówce -
co tydzień dwie nowe.
Niby nic nowego, lecz powtarzanie /praktyka
czyni mistrza,.
==============
Te piękne karty z pozytywnymi afirmacjami
zdecydowanie zmieniają jakość życia.

jedna z moich kartek/przypominajek 
wisząca na drzwiach lodówki: 
Każda myśl, którą myślę,
 tworzy moją przyszłość.

***
Gdy mówię życiu "tak” 
życie mówi mi "tak”.
Życie odzwierciedla moją każdą myśl. 
Ponieważ moje myśli są pozytywne, 
życie przynosi mi tylko dobre doświadczenia.
***
To tylko myśli, a myśli można zmienić.
Nie jestem ograniczona myślami z przeszłości. 
Starannie wybieram myśli. 
***
Ciągle mam nowe spostrzeżenia 
i nowe sposoby patrzenia na mój świat. 
Jestem chętna na zmiany i rozwój.

******
Mam nadzieję, że te pozytywne myśl 
 pomogą każdemu w tym tygodniu
żyć pełnią życia i szczęścia...

Posyłam Wam miłość płynącą z mego serca
 i życzę 
Cudownego Nowego Tygodnia
i każdego dnia...

Pamiętaj:
Każda Twoja myśl, którą myślisz
 kreuje Twoją przyszłość.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com