Monday, March 11, 2019

Jak miłość bezwarunkowa uzdrawia...


Od wielu lat fascynuje mnie temat uzdrawiającej energii miłości. Doświadczyłam tej energii ćwicząc np....  Qigong.
Moja ulubiona książka "Born a Healer", autor: Chunyi Lin, pisze na okładce książki "I was born a healer. You were born a healer, too! (Urodziłem się uzdrowicielem. Ty również urodziłeś się uzdrowicielem!).


Aby być prawdziwym uzdrowicielem, trzeba mieć prawdziwą miłość w swoim sercu i w swojej duszy. Najlepszymi uzdrowicielami są ci, którzy posiadają czystą, bezwarunkową miłość w swych sercach i duszach. Poziom mocy uzdrawiania zależy od poziomu miłości, zaufania i pewności swego powołania. Ja urodziłem się uzdrowicielem, i Ty także urodziłeś się uzdrowicielem - tak mowi Chunyi Lin - "Born a Healer".

Dla głębszego zrozumienia i przypomnienia tematu polecam:
Uzdrawiająca potęga miłości



Dzisiaj o bezwarunkowej miłości, która uzdrawia umysł, ciało i ducha.
Chunyi Lin jest obecnie założycielem Spring Forest Qigong…(https://www.springforestqigong.com/)

W paru słowach napiszę o czym mówi Chunyi Lin w poniższym, krótkim filmiku.


 Jak bezwarunkowa miłość uzdrawia...

Miłość jest najpotężniejszą mocą uzdrawiania we wszechświecie. 

Porównaj swoją chorobę, nowotwór, ból, wyzwania jakiegokolwiek rodzaju  
do umierającej roślinki na pustyni. Twoja Miłość jest wodą. 
Kiedy dajesz wodę umierającej roślince, co się dzieje? Znowu staje się zdrowa i żywa. 
To samo dzieje się, gdy przesyłasz swoją energię miłości do swojego raka, do guza, reumatyzmu, 
do bólu lub jakiegokolwiek problemu.
Bezwarunkowa miłość to uniwersalny kod, który może odblokować wszelkie blokady. 

Kiedy wyślesz swoją energię miłości, pobłogosław tę energię, aby przekształcić ją 
w coś pięknego i uzdrawiającego.
Używam tej prostej, ale potężnej techniki, aby leczyć siebie lub pomagać innym,
  także samemu leczyć siebie.
Wysyłam energię i światło do obszarów, które cierpią. 

Kiedy uzdrawiam innych, wysyłam tę energię miłości z mego serca w świetle, 
aby pobłogosławić np.  guz i przekształcić go w coś pięknego.

I za każdym razem działa pięknie!

To jest sekret całego uzdrowienia.

Kocham was i posyłam Wam wiele błogosławieństw
Mistrz Chunyi Lin
*******
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com