Wednesday, September 19, 2018

Marzenia się spełniają...



Nasza Najukochańsza
Mamo Babciu i Prababciu …

W Dniu Twoich Urodzin
chcemy abyś wiedziała
i zawsze o tym pamiętała:

Bardzo, przebardzo Cię kochamy...
wdzięczność w swych sercach mamy
Cieszymy się, gdy jesteś radosna, uśmiechnięta …

Życzymy Ci, aby spełniały się
 Wszystkie Twoje marzenia..
Marzenia masz cudowne, prawdziwe i szczere
Niech się spełniają
dla nas znaczą tak wiele...

Tego Ci życzą Twoje
Dzieci, Wnuki, Prawnuki...


Dla Ciebie Mamo

MODLITWA ODDANIA

Pokazujesz, że nie ufasz mi.
A przeciwnie, musisz mi ślepo zawierzyć.

Oddanie znaczy....
Odwrócić wszystkie swoje myśli od kłopotów.
Oddanie znaczy...
Odwrócić myśli od kłopotów, które napotykasz.

Zostaw wszystko w moich rękach mówiąc:
"Boże niech dzieje się Twoja wola".
"Ty pomyśl o tym".

Pamiętaj, że myślenie w konsekwencji
Jest przeciwieństwem oddania.
Nigdy nie myśl...
Jak to się skończy? Co się wydarzy?
Jeżeli ulegasz tej pokusie,
pokazujesz, że mi nie ufasz.

Tym... co ciebie rzeczywiście gnębi jest..
jest... twoje myślenie...  twoje zamartwianie się... twoje obsesje...
Tym co ciebie rzeczywiście gnębi jest..
to, że będziesz musiała utrzymać się za każdą cenę.

Mogę dokonać tak wiele
gdy człowiek w swych potrzebach materialnych,
w swych potrzebach duchowych, zwróci się do mnie mówiąc:
"Ty pomyśl o tym".
A wtedy zamyka oczy i odpoczywa w spokoju..

...Otrzymasz wiele jedynie wtedy
gdy w swej modlitwie całkowicie mi zawierzysz...
Nie zawierzasz mi, ale chcesz,
abym dostosował się do Twoich życzeń.
Nie rób tak, ale raczej w trudnych okolicznościach mów:

Modlę się do Ciebie, abyś ułożył wszystko według swojej woli,
woli w tym ziemskim, tymczasowym życiu.
Ty wiesz bardzo dobrze, co jest dla mnie najlepsze.
czasami czujesz, że nieszczęścia mnożą się
zamiast się zmniejszać.
Zamknij oczy i z wiarą powiedz Mi:

"Niech się dzieje Twoja wola".
"Ty pomyśl o tym".

Gdy tak powiesz, to dokonam cudu
jeśli to będzie konieczne.
Pomyślę o tym, gdy tylko mi zaufasz.
Ja zawsze myślę o tobie.
Ale mogę Ci pomóc w pełni jedynie wówczas,
gdy całkowicie mi zawierzysz.


 
Jedni są wiecznie młodzi
Drudzy wiecznie starzy
To kwestia charakteru
A nie kalendarzy 
Dla nas jesteś MAMO Kochana 
zawsze młoda, piękna, wspaniała, kochana.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com