Tuesday, July 10, 2018

Uzdrawiający Trening Oczu...


Trenujemy swoje oczy....

Jak "naprawiłem" swój wzrok bez okularów - własne doświadczenia - Maciej Kowalewski


- wstępnie - znaczenie głodówki w uzdrawianiu, również oczu.
- jak sobie poprawić kondycję oczu i zlikwidować wady wzroku
- czy pomocne są okulary
- okulary przeciwsłoneczne
- okulary ajurwedyjskie i ich znaczenie



 
Motywujące teksty autora wykładu, czytane od dołu do góry.
(oczywiście można skomponować sobie własne)

Wspieram i nauczam innych.
Do diaska, czytam to bez okularów. Genialnie.
Wszystko mi się udaje.
Potrafię obejść się bez okularów.
Jestem wdzięczny i chwalę siebie.
Doskonale wykonuję to za co się wezmę.
Pracuję nad sobą i poznaję swoje możliwości.
Wyraźnie widzę wszystko na co patrzę.
Widzę małe znaki litery i słowa.
Jestem nie do zatrzymania.
Wszystko mi się udaje.
Codziennie ćwiczę, oddycham i medytuję.
Mogę wszystko.
Bardzo dobrze widzę.
Jestem zdrowy.
Jestem zmotywowany.
Rozpoznaję siebie.
Jestem wspaniały.
Jestem szczęśliwy.
Jestem uśmiechnięty.
Mam wspaniały nastrój.
Jestem wyprostowany.
*******
Borówki i nasze oczy... Sergiej Litwinow

*******
Bardzo dobre info do lepszego zgłębienia tematu. Każdy może wybrać to, co na dany moment potrzebuje:
Kochane Zdrowie - okulary ajurwedyjskie

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com