Monday, July 23, 2018

Dlaczego chorujemy...


Na proste pytanie - prosta odpowiedź
Tadeusz Szewczyk - dlaczego chorujemy

Tadeusz Szewczyk jest mi znany. Poznałam Tadeusza wiele, wiele lat temu na jednym z kursów dotyczących naturalnych terapii. Nic się nie zmienił, chociaż lat mu przybyło... i wagi też...
Nie jest możliwe zapomnieć Tadeusza. Mimo wielu uczestników kursu - niemal nikogo nie pamiętam tak dokładnie jak Tadeusza.
Tadeusz wyróżniał się nie tylko swoją szczególną osobowością, ale również podejściem do drugiego człowieka i swym szczerym zainteresowaniem -
 jak pomóc każdemu choremu?
T. Szewczyk już ćwierć wieku temu odwiedzając swoich przyjaciół, zastał w łóżeczku 5-cio letnią Kasię, która miała wysoką gorączkę i kaszlała. Zawsze kochał dzieci, podszedł więc do niej, położył rękę na jej główce i nie zastanawiając się rzekł: "Kasiu, wujek zabierze od ciebie tę chorobę i jutro będziesz zdrowiusieńka". Na następny dzień dziewczynka była całkowicie zdrowa.
W tym czasie nie było jeszcze na ten temat żadnej literatury, nikt też nie prowadził żadnych kursów w zakresie medycyny niekonwencjonalnej. Tadeusz czuł w sobie od dawna chęć i moc przynoszenia zdrowia.
Mądrość, wiedza i pasja w tym co robi Tadeusz - pozostały na zawsze w mojej pamięci.
Dzisiaj, gdy natrafiłam na filmik z Tadeuszem, musiałam go tutaj umieścić.

Tadeusz Szewczyk - dlaczego chorujemy

https://youtu.be/P_UAU_e9Czs

 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com