Tuesday, April 17, 2018

Kto Nie chce - szuka powodu; kto Chce - szuka sposobu...


Chcieć to Móc!

Zapożyczyłam tytuł z komentarza pod tym króciutkim i bardzo optymistycznym filmikiem.

https://youtu.be/82H7FtKE10k

******
Uwielbiam Jarmuż,
parę osób pytało mnie o jarmuż, więc dorzucę filmik,  dokładnie wyjaśniający
dobroczynne działanie jarmużu. 
https://youtu.be/B0lT1qU8M-g

*****
Ostatnio moja siostra zakochała się w jarmużu. Całą zimę hodowała jarmuże na oknie, a teraz na działce. Podrzuciła mi fotki. Wyjedzone od dołu, dlatego takie chude. Zdziwiło mnie, że u niej jarmuże zakwitły... u mnie nigdy nie kwitły.
Fotki nie są zbyt profesjonalne, to pierwsza próba siostry z fotkami.


*****
To moja ulubiona potrawa, pyszna i łatwa do zrobienia:
Marchewkowy paprykarz

*****
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com