Friday, April 27, 2018

Czy jestem gotowy/wa pokochać Siebie?


Pokochanie Siebie naprawdę pomaga,
otwiera drzwi do zmian w sobie, do zrozumienia roli  przebaczenia
i rozpoczęcia nowego szczęśliwego życia.
Nie dzieje się to z dnia na dzień, jest to proces,
który u każdego może przebiegać inaczej,
dłużej lub krócej...
Często może to być np. przypadkowe spotkanie osoby, która potrafi zrozumieć i pomóc;
bywa również, że upadamy aż na samo dno rozpaczy, z której musimy odbić się już tylko w górę.

Ach te Emocje.
Jak radzić sobie z silnymi emocjami -
strachem, gniewem, smutkiem i podobnymi.
(Beata Pawlikowska)

Foto emocje: Link

***
Kanał YouTube Beaty Pawlikowskiej:
Link
*******
Na koniec piękna muzyczna afirmacja - śpiewam sobie już od paru dni: 
Mocą Jestem
Mądrość we mnie
Miłość śpiewa w sercu mym

Muzyka Duszy w Rytmie Serca
Pieśń Inspiracji - W sercu Mym
Grażyna Klein & Mariusz Alin

https://youtu.be/zobhcD6cVFU
ALIN TV:
Link


Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com