Wednesday, March 7, 2018

Medytacja Uzdrowienia i Wzmocnienia Układu Mięśniowego


Medytacja Uzdrowienia i Wzmocnienia Układu Mięśniowego

Grypowy szał tym razem dopadł mnie w najgorszym z możliwych scenariuszy. Nie mogłam się poruszać, wstawać o własnych siłach, zblokowało mi całkowicie mięśnie.
W odpowiednim dla mnie momencie pojawiła się piękna medytacja na kanale:
Serce Eonu - Wirtualna Biblioteka Medytacji

Medytacja prowadzona wspierająca uzdrowienie, regenerację, oraz wzmocnienie mięśni. Ćwiczenie dla każdego, kto odczuwa dyskomfort, stan chorobowy, bądź chciałby usprawnić przepływ energii w tym miejscu swojego ciała, a przez co przyczynić się do ogólnej poprawy zdrowia i witalności całego organizmu. Nagranie może być również bardzo fajnym sposobem na relaks i regenerację mięśni po treningu fizycznym.

W tym prowadzeniu medytacyjnym świadomość słuchającego zostanie przeniesiona do przestrzeni jego mięśni i doświadczy uzdrawiającego, energetycznego procesu jej oczyszczenia. Do ćwiczenia dodane są również wspierające cały proces afirmacje. Można stosować tą medytację, regularnie, np wieczorem przed snem, kiedy tylko pojawi się uczucie, że potrzebuje tego nasze ciało.

http://serce-eonu.pl/
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com