Friday, February 23, 2018

Prawdziwi mistrzowie Ziemi - PTAKI


Moje ulubione miejsce spacerowania pełne jest śpiewu i różnych wesołych zabaw przeróżnych gatunków ptaków. Ten maluszek, gdy mnie zobaczy, zaraz zaczyna swój koncert.... Na chwilę robi się cisza...jeziorko zamienia się w słuch....magiczny śpiew działa cuda...


Te małe ptaszki pewnego dnia, gdy już myślałam, że pobłądziłam poprowadziły mnie na miejsce, gdzie rósł sobie śliczny kurdybanek. Parę gałązek wsadziłam do doniczki balkonowej i dumnie sobie bujał na balkonie aż do pierwszych śniegów.


Swoją miłość do ptaszków zawdzięczam w dużej mierze Grzesiowi Kaźmierczakowi

i jego prześlicznie napisanej sercem książki o ptakach i ich roli w życiu człowieka. Jestem pewna, że zarówno dorośli jak i ich małe pociechy będą szczęśliwe z posiadania tej książki. To nie są zwykłe bajki o ptaszkach.... to mowa serca, odczuwanie sercem,
z serca do serca...cudo...


Photo: link
Wybrałam tego najmniejszego wzrostem ptaszka. Jest on odzwierciedleniem precyzji w naszych boskich naukach..
Koliber przybył na Ziemię, aby nauczyć nas dokładności, skuteczności, efektywności i dostrzeżenia wielkości w nas samych....

Warto sięgnąć do medytacji i sugestii zawartych w opisie Kolibra... str...81-82-83.

Pokochajmy Ptaszki i ich prowadzenie w powrocie do Natury, abyśmy nauczyli się ponownie fruwać i wznieść się do nowej rzeczywistości.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com