Friday, November 3, 2017

Obudź się do swej Prawdziwej Mocy....


Moc jest w Tobie


Andrzej Tomicki jest ostatnio częstym gościem na "Młodym być...aż do końca"... i nie bez powodu.
Andrzej Tomicki to młody mężczyzna, który swoją postawą oraz podejściem do życia jest przykładem, że można już w młodym wieku być świadomym (lub starać się o to) tego, że nasze życie należy i zależy tylko od nas. Nie warto odkładać polegania na sobie, dbania o siebie, o swoje zdrowie na późniejsze lata.... np. gdy będziemy już na emeryturze...itd...
Szkoda każdego dnia życia w ograniczające klatce, chociażby to była klatka ze złota.
Szkoda, że w moich wczesnych latach nie miałam pojęcia, że Moc Jest we Mnie.
Wiem jednak, że Nigdy nie jest za późno na zmiany.

W dzisiejszym spotkaniu, Andrzej dzieli się swoimi i przemyśleniami na temat:
Jak Działa Wszech-Świat.

Porusza między innymi takie zagadnienia jak:

-skąd mam wiedzieć Kim Jestem i co mam robić?
-wytwory umysłu, czy są rzeczywiste i naprawdę Moje?
-dwa rodzaje świadomości i ich znaczenie w kreowaniu życia
-jedna sytuacja, a różne jej odbiory - dlaczego?
-kto kreuje moje życie - czy na pewno JA?
-dlaczego 2x2=4?
-czy musimy się starzeć i chorować?



Kanał YouTube Andrzeja:
globtrek
Jeden z najbardziej inspirujących kanałów do dobrego, szczęśliwego,
zdrowego, świadomego i długiego życia: 
globtrek
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com