Thursday, October 19, 2017

Dobry Kierunek - iść za głosem serca.


Idź za głosem serca...
Nigdy za wiele przypominania. Przeczytane, wysłuchane, niepowtórzone = Zapomniane.
Ostatnio ta myśl nieustannie krąży po mojej głowie. Śpieszymy się ciągle, narzekamy na wszystko, zwłaszcza na brak czasu. W biegu łapiemy tony różnych informacji, w biegu przez życie nie mamy czasu przesiać ich przez sitko, nie mamy też czasu na utrwalanie tego, co dobre i pożyteczne dla nas.
Dlatego zauważam, że potrzebuję Przypominajek.
Przypominajki będą teraz dość często tutaj, mam taką potrzebę.

Przypominajki, brzmi jak Niezapominajki.... Niezapominajki to nasze piękne, polskie kwiatki. Pisała o nich np. Maria Konopnicka

Niezapominajki

Niezapominajki
to są kwiatki z bajki!
Rosną nad potoczkiem,
patrzą rybim oczkiem.

Gdy się płynie łódką,
Śmieją się cichutko
I szepcą mi skromnie:
„Nie zapomnij o mnie”.

Niezapominajki symbolizują dobrą pamięć.

Photo:link

Dzisiejsze przypominajki są krótkie, ale bardzo ważne, myślę, że najważniejsze.

Pierwsza Przypominajka: 
Idź za głosem Serca.

Druga Przypominajka:
Idź w dobrym kierunku...

Pamiętam jak chciałem, ale się bałem, byłem nastolatkiem bałem się, byłem studentem bałem się, byłem po studiach bałem się. Chciałem, powiedzieć mamie, kocham Cię, ale się bałem, bałem się wszystkiego co związane z okazywaniem uczuć, pamiętam jaki byłem wycofany emocjonalnie, jak raniłem sam siebie strachem przed okazywaniem uczuć.....
Teraz już wiem, że szkoda czasu się bać, okazuj uczucia... jak chcesz powiedzieć kocham Cię mamo to powiedz, jak chcesz przytulić to przytul. Wybór zawsze należy do Ciebie i jak wygląda Twoje życie zewnętrzne zależy od tego jak ogarniasz swój wewnętrzny dom. Teraz mam odwagę okazywać to co czuję i wiem, że Ty też masz jeśli tylko sobie na to pozwolisz:)

- to słowa Michała Anioła, którego nie tak dawno poznałam dzięki inspirującym filmikom - Dobry Kierunek.




Link do filmiku:


Kanał YouTube: Dobry Kierunek

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com