Friday, October 21, 2016

Najtrudniejszy i najważniejszy pierwszy krok.



Nauczyłam się nigdy nie słuchać tylko jednego głosu,
nie wierzyć w 100%  we wszystkie nawet najbardziej 'naukowe' mądrości,
lubię zmieniać swoje poglądy, gdy pojawia się we mnie nowa świadomość.

Po krótkiej przerwie postanowiłam powrócić do blogowania. Zamierzam pisać krótkie posty, których głównym celem będzie zainspirowanie, zmobilizowanie siebie do tego, aby coś dobrego dla siebie zrobić... i jeśli kogoś jeszcze mi się uda zmotywować - radość moja będzie podwójna.

Nikt za nas nie jest w stanie zrobić tego co należy tylko do nas.  Warto o tym pamiętać. Zazwyczaj chcemy być zdrowi lub wyleczeni, sprawni, silni, mądrzy bez wykonywania pracy ze swej strony. Nic trwałego i wartościowego nie jest osiągane bez wysiłku.

Pamiętaj!
Ty jesteś najlepszym lekarzem dla siebie!

Dobry lekarz czy różnego rodzaju terapeuta może nas zmotywować, ukierunkować na właściwą drogę, zainspirować do dbania o siebie. Bywa również odwrotnie - może nas zniechęcić swym nieprzyjaznym zachowaniem, odebraniem nadziei na odzyskanie zdrowia.

Nie ten jest mądry, kto wiele spraw umie, lecz kto złe od dobrego rozeznać rozumie - Mikołaj Rej

Najtrudniejszy, ale i bardzo ważny jest pierwszy krok w kierunku zmiany i poprawy jakości naszego życia. Każdy może go zrobić bez względu na wiek, bez względu na sytuację i kondycję w jakiej obecnie się znajduje.
Postanawiam i działam! Same dobre chęci nie wystarczą.

Na filmiku mój wnuczek stawia pierwsze kroki. ....

Można z tego wyciągnąć podstawowe wnioski:

1. nadszedł odpowiedni czas na zmianę dotychczasowego stylu życia, Kyle zaczyna działać - rusza do akcji,
2. nie ważne, że upada, podnosi się i dalej działa,
3. rodzinka jest bardzo wspierająca, zaraźliwy, ważny entuzjazm - to daje siłę, energię, mobilizuje
(starszy o 2 lata brat skacze z radości, żywiołowym klaskaniem porobił sobie ranki na rączkach :)

Obecnie Kyle ma 8 lat, zapomniał już o pierwszym kroku, nie ogląda się za nim, nie rozpamiętuje upadków, stawia następne kroki, które, bywają trudne, skomplikowane, jednak w porównaniu z pierwszym krokiem są łatwiejsze.

Traktujmy siebie z troską, czułością i miłością. Zasługujemy na to, nasze ciało, umysł i duch potrzebują naszej osobistej troski i uwagi.

Mówisz, że możesz - to możesz.
Mówisz, że nie możesz  to nie możesz.
Wybór jest Twój.


Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com