Friday, August 27, 2010

Dla tych co nie lubią sprzątać... w rękawiczkach


Dla tych co nie lubią sprzątać... w rękawiczkach,
i nie znoszą chemicznych zapachów środków czyszczących,
conajmniej tak jak ja.

Naturalny (100%), wielofunkcyjny, rewelacyjny i tani środek do czyszczenia wszystkiego co w domu musi być czyste, odkażone i pachnieć Naturą, a nie chemią.
Myślę, że i w samochodzie będzie spełniał się tak rewelacyjnie (jeszcze nie próbowałam). Nie znoszę w samochodzie zapachu chemicznych czyścików,  zapachów,... w domu również.

Podpatrzyłam przepis na to cudo tutaj:
http://rawstaurant.blogspot.com/2010/08/naturalny-wielofunkcyjny-spay.html

tylko tyle potrzeba:

- 2 kubki wody
- 3/4 kubka wody utlenionej
- pół kubka octu
- 20 kropli olejku eterycznego o zapachu miętowym

(nie miałam olejku miętowego, użyłam jaki miałam czyli różanego, ale postaram się o miętowy, bo napewno lepiej się nadaje)

Natychmiast wykonałam....
i jestem   z a ch wy c o n a !!!
 Aż się chce sprzątać....pachnie mi w domu różą i wszystko pięknie puszcza, nawet stara plamka na dywanie z farbowania włosów ustąpiła .... bez wysiłku.
REWELACJA!!!


Jak wykonać to cudo zobacz tutaj i ...działaj:
http://rawstaurant.blogspot.com/2010/08/naturalny-wielofunkcyjny-spay.html

Ja idę dalej sprzątać...

Dzięki Marcinku za to cudo !
Dzięki Twojemu odkryciu, po dzisiejszym szorowaniu nie mam podrażnionej skóry na rękach.

U Marcina w RAWstarant można znaleźć nie jedno cudo związane z Naturą. Ja uwielbiam tam zaglądać.
 http://rawstaurant.blogspot.com/

***************
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com