Friday, June 18, 2010

Szampański Koktail

Szampański koktail -  na wszelkie okazje i bez okazji....


Łatwy do zrobienia, smaczny i zdrowy, podany w pięknych szklanych pucharkach koktail cieszy nie tylko oko, ale i zaspokoi nasze oczekiwania smakowe. Po prostu pyszny!

Znalazłam ładnie pokazane - Jak zrobić domowe musli:
Skomponuj swoje musli

Moje domowe musli.
Ja robię podobnie jak na podanym linku, lecz używam mniej produktów zbożowych, a sporo orzechów i ziaren. Produkty zbożowe jak płatki owsiane, jęczmienne przesmażam na patelni, dodaję orzechy (różne - jakie mam), które wcześniej zmiksowałam (nie na miałko, tylko na małe kawałki), następnie dodaję nasiona, też jakie mam, szczególnie lubię nasiona słonecznika; to chwilkę przesmażam, skrapiam trochę olejem z winogrona lub oliwą z oliwek,
i na koniec dodaję miodu do smaku i chwilkę przesmażam (najlepiej próbować, czy odpowiada nam słodkość)
Taką mieszankę przechowuję w słoiku przez dłuższy czas i używam z dodatkiem świeżych owoców oraz np. daktyli i fig. Daktyle i figi przed użyciem na parę minut namaczam w wodzie przegotowanej, zimnej lub w wodzie filtrowanej.
Takie musli wykorzystuję również jako dodatek do koktajli lub z mlekiem migdałowym, orzechowym.

Przykładowy przepis na koktail-puding:
Na dzień dobry
Robimy taki koktail w gęstszej wersji.


Użyłam jagody, banany i własnej roboty musli.
Na dno szlanego pucharku dajemy owoce i musli, na to polewamy puding.
Powtarzamy - znów owoce i musli, a na to pudding.

Możemy udekorować, użyć dekoracyjne szkło, aby się Szampański Koktail pięknie prezentował.
**********

Pamiętaj:Składniki oczywiście możemy dowolnie dobierać, jeśli chodzi o ziarna, a także i o owoce.
Najważniejsze - wybieramy to co lubimy,
Słodkość też wg. gustu.

Bądź kreatywny - twórz nowe kombinacje - odkrywaj ulubione smaki i kolory!
**********
Przepis na mleko rzechowe:
http://flyashighaseagles.blogspot.com/2007/12/mleka-i-nektary-orzechowe.html
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com