Saturday, April 3, 2010

Mały człowiek o wielkim duchu.

Mieć wiarę jak ziarno gorczycy znaczy, że możemy góry przenosić - jak mowi nasz największy autorytet Jezus.
Miałam szczęście poznać człowieka o niesamowitym harcie ducha, który w swoim życiu pokonał i pokonuje góry wydawałoby się - nie do zdobycia. Zdobywa szczyty gór tak, jak w najlepszej kondycji alpinista.
Dzięki niemu, wiele bardzo ważnych życiowo lekcji przerobiłam i myślę, że również może on być inspiracją dla każdego. Mówię o Seanie Stephensonie (Sean Stephenson), który jest znany nie tylko w USA, ale w wielu krajach, myślę, że w Polsce również.
Sean jest przykładem, że każdy może "góry przenosić" jeśli nauczy się wierzyć w siebie, nauczy się pokonywać swoje mentalne bariery, a przeszkody traktuje jako wyzwanie. Dla Seana nie ma "ale"... /ale ja nie dam rady, ale ja nie mam czasu, ale jestem za stara, słaba, chora, biedna...itp, itd/
Przykład działa bardziej niż najmądrzejsze słowa.
Sean jest właśnie wspaniałym przykładem i inspiracją dla każdego, kto czuje się zagubiony w życiu - bez szans na pozytywne zmiany, czy to dotyczące zdrowia, pracy, relacji rodzinnych lub partnerskich.
Chciałabym, aby jego cudowna książka, która ukazała się 2009 roku, została przetłumaczona na język polski.

To pełna wspaniałych lekcji "instrukcja życia", napisana z humorem i pasją. "Get Off Your *But*" to tytuł książki, co w tlumaczeniu moim /nieprofesjonalnym/ znaczy.."Pozbyj się swojego *ale".
Krótko wspomnę historię Seana.
"Rodzice modlą się, aby ich dziecko urodziło się zdrowe i liczą, czy ma wszystkie 10 palców u rąk i nóg. Ja miałem wszystkie. Ale wszystkie były połamane"- tak zaczyna swoję życiowe wspomnienia Sean.
Doctorzy stwierdzili, że prawie wszystkie kosteczki u tego maleńkiego niemowlaka są połamane i przekazali rodzicom brutalną wiadomość, że w ciągu 24 godzin ich dziecko najprawdopodobniej umrze. Zdjęcie rentgenowskie wykazało, że szybciej można policzyć kosteczki, które nie są złamane, niż te które są złamane. Sean urodził się z ciężką, rzadko występującą chorobą zwaną Osteogenesis Imperfecta, popularnie zwaną OI lub wrodzona łamliwość kości .

Choroba ta niesie ze sobą straszliwy ból, który Sean nauczył się w ciągu swego życia przezwyciężać.
"Ból był moim nauczycielem, a ja stawałem się być dobrym małym studentem" - jak wspomina Sean.

"Sean, jest wiele rzeczy, których nie będziesz w stanie wykonywać ze względu na swoją kondycję fizyczną, więc znajdź rzeczy, które możesz wykonywać i zajmij się nimi" - to słowa jego wspaniałych rodziców, którzy zawsze dodawali mu wiary w siebie.
Niewątpliwie praca Seana rodziców zasługuje na na uznanie. To dzięki nim, Sean dzisiaj żyje, żyje pełnią życia, bez kompleksów. Dla rodziców Seana to była i jest wielka i wyboista góra, którą, aby zdobyć trzeba nie mieć żadnych "ale" i mieć w sercu wiarę i Miłość.
Dzisiaj Sean ma 31 lat (ur. 5 maj, 1979), jest jednym z najbardziej cenionych, międzynarodowych mówców, jest psychoterapeutą, prowadzi prywatny gabinet psychoterapeutyczny. To nie wszystko o osiagnięciach tego "małego, ale jakże wielkiego duchem" człowieka. Postaram się jeszcze powrócić do historii z życia Seana i jego inspirujących przekazów.
TV i dziennikarze lubią przeprowadzać wywiady z Seanem. Zapraszają go także bisnesmeni, szkoły, szpitale, itd. do wygłoszenia jego wspaniałych, inspirujących i pełnych humoru przekazów.
Fimmy z jego udziałem są narazie tylko w wersji angielskiej.


Porzuć swoje wykręty, wymówki, czyli porzuć swoje "ale", a napewno nie będziesz rozczarowany - Sean Stephenson

Seana strona:
http://www.livingatcause.com/blog/

Dla tych, którzy rozumieją angielski gorąco polecam to:
Video

___________
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com