Tuesday, March 4, 2008

Kobieta

Wyjątkowa kobieta.

W sferze blogowania jest takie pojęcie "tag". Parę dni temu, moja miła, serdeczna koleżanka Bindi zaangażowała mnie (tag me) do napisania 7-dmiu zdań na temat mojej osoby. Ponieważ w najbliższą sobotę jest 8 Marzec, Międzynarodowy Dzień Kobiet , postanowiłam ten artykuł/tag poświęcić najważniejszej osobie w moim życiu.

Kto to jest? W krótkich 7-miu zdaniach.

1. To najlepsza matka 5-ciorga dzieci, najlepsza babcia 13-ciorga wnucząt i najwspanialsza prababcia 8-miorga prawnucząt.

2. Ona jest bardzo kochana, przyjacielska i uwielbia pomagać innym.(zapominając o sobie).
Z wykształcenia jest nauczycielką i naturoterapeutką.

3. Uwielbia podróżować i kocha przyrodę.

4. Mieszka w Polsce, pięknym kraju Europy.

5. Ona jest moim najlepszym przyjacielem.

6. Ona jest najlepszą matką na świecie, i także najlepszą teściową.

7. Ma 79 lat, jest emerytką. Mając 78 lat zaczęła uczyć się angielskiego i rozpoczęła swoja przygodę z komputerem.
Zaczęła blogowanie. Myślę, że jest najstarszą blogowiczką w Polsce.

Można o Niej by tak bez końca, ale regulaminowo, miało być 7 zdań.

Dzisiejszy post dedykuję mojej Kochanej Mamie!

Można do Niej wpaść na pogaduszki przy pysznej herbatce lub tylko ją pozdrowić. Będzie bardzo szczęśliwa z każdych odwiedzin:
http://maria-pogaduszki.blogspot.com/


Wiersz Kornela Ujejskiego dedykuje wszystkim Kobietom z okacji Dnia Kobiet!

Chciałbym cię wprowadzić na wieżę wysoką

Chciałbym cię wprowadzić na wieżę wysoką,
Skąd by daleko sięgało twe oko,
A do tej wieży, do tej jednej mety,
Z całego świata wezwałbym kobiety.

I rzekłbym tobie: - Widzisz to skwiecone morze,
Z którego w niebie i tęczę, i zorze?...
Ile w nim jest dusz z miłością przelaną,
Żadna z nich nie jest tak jak ty kochaną
.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com