Thursday, May 21, 2020

Jak poradzić sobie w życiu będąc np. na tzw. zakręcie,...


Moja ulubiona Dr Tumi Johnson, tancerka, poetka, instruktorka Jogi, inspiratorka zdrowego, prostego stylu życia ze swym cudnym niemowlakiem. Polecam każdemu, kto potrzebuje konkretnej inspiracji w problemach zdrowia w swoim życiu....
Dzięki Dr Tumi moje życie zmieniło się,.... mimo upływu lat i poważnych problemów życiowuych - odzyskałam sens i radość życia...
Obdarzyłam przepiękną książką Dr Tumi parę osób z tzw. mojego 'podwórka' i zauważyłam , że niektóre z tych osób regularnie ćwiczy np. na balkonie....



Czy sztuka może być medycyną, a medycyna sztuką?
patrz 
tutaj:
koniecznie

https://flyashighaseagles.blogspot.com/2017/12/czy-sztuka-moze-byc-medycyna-medycyna.html



Tańczmy więc, póki życie trwa...

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com