Wednesday, March 25, 2020

Patrzę na wszystko oczami miłości...


Czy naprawdę musimy się aż tak bać?
Czy chcesz by lęk zwyciężył?
Trwajmy w pokoju, miłości, nie bójmy się tego niewidzialnego wroga....

...Dlatego, że Pan jest ucieczką twoją,
Najwyższego zaś uczyniłeś ostoją swoją.
Nie dosięgnie cię nic złego
I plaga nie zbliży się do namiotu twego,
Albowiem aniołom swoim polecił,
Aby cię strzegli na wszystkich drogach twoich,,, 
(Psalm 91 - fragment)

Moje serce skierowało mnie dzisiaj do cudownej, przepięknie śpiewającej, mojej ulubionej -  Anny German.

..piękna i świetlana postać...wspaniała i wielka artystka... skromność i dobroć...wszyscy ją podziwiali i kochali...Pan Stefan Rachoń stwierdził kiedyś, że "czegokolwiek by się nie powiedziało o Annie German - to zawsze będzie o wiele, wiele za mało"...i to była największa prawda o tej damie z anielską klasą... (fragment z komentarza)

https://youtu.be/v1DR0OcBQ-o

(czyta Krystyna Czubówna)

Muzyka Serca



Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com