Wednesday, November 13, 2019

Jak umiejętnie korzystać z wiedzy?


Mroźna bielsza niż śnieg zima 
objawiła mi się swym pięknym urokiem
gdy spojrzałam rano przez okno...



Na gałęzi mojego ulubionego drzewa
zauważyłam parę sympatycznych gołąbków
gwarzących sobie jakby zimy nie zauważyły,
cudna, szczęśliwa, zakochana para...


Uwielbiam te cudne ptaki
Gołąb:
"popatrzcie jak miłością opatula nasze oazy życia, 
a gruchaniem rozbija ludzkie zmartwienia
wprowadzając nas w wibracje miłości, 
tak wewnątrz jak i na zewnątrz" 

(to fragment z mojej ulubionej książki Grzegorza Kaźmierczaka 

pt. Ptaki- Prawdziwi mistrzowie Ziemi "Gołąb".
str. 20...

*****

Zadumałam się,
zapadłam w ciszę serca...
Serce zawsze wie co mi podpowiedzieć...
Otworzyłam pudełko pełne wiedzy -
wszechwiedzący KOMPUTER



"Wiedza o wszystkim pochodzi od wszystkich"

Mahatma Gandhi

Moje oczy powędrowały na
 
EACH.ONE TEACH.ONE
bardzo interesująca informacja 
o uczeniu się czegokolwiek, 
jak interpretować edukację...
jak uczyć się, aby umieć wykorzystać wiedzę
i wiele cudownych, 
pełnych smacznego humoru porad....
bardzo krótko
 i bardzo na temat...
Jak nie zaśmiecać sobie niepotrzebnie 
głowę całą masą informacji,
którą jesteśmy zalewani codziennie..


 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com