Friday, October 4, 2019

Rozmowa z Sobą...


Moja Rozmowa z Sobą...



Niech mi nikt nie mówi bajek,
że samotny, opuszczony, biedny,
nawet nie ma z kim pogadać...

Nie ma z kim śmiać się, weselić,
płakać i smutkami dzielić...

A tu boli, a tam strzyka...
i tym podobna nudna liryka...

Właśnie poznałam świetnego muzyka,
przystojniaka, bawidamka,
słucham go każdego ranka,

zajął miejsce w mojej głowie...
Komu ja to kurrrna opowiem???
przecież, że nie sobie....

Medytuję więc, wizualizuję, oddycham...
i oddycham... i oddycham...

aż tu nagle... słyszę ...
Ktoś szepcze mi do ucha:
Kochanie Pamiętaj:

"NAJLEPSZA  ROZMOWA to ROZMOWA Z SAMYM  SOBĄ"

Poczułam się jak w Niebie...
I co z tego, że nikt tego nie wie....
nikomu tego nie powiem..
już..
Powiedziałam to Sobie....
i zapisałam....





Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com