Sunday, September 22, 2019

Piękno Istnienia.


Odkrywam i poznaję siebie
jakiej wcześniej nie znałam..



Wyjątkowa niepowtarzalna chwila 
o poranku dnia
mojego deszczowego pięknego 
nowego dnia w przestrzeni mojego serca.

Tego żadne słowa nie opiszą
to można tylko poczuć
piękno anielskiej muzyki
z której wyłania się głos Boga
w ustach zwykłego człowieka.

To się wydarza...
wystarczy wziąć oddech
w przestrzeni ciszy serca 
wyłania się coś pięknego
PRAWDA w TU i TERAZ

Niech nas łączy idea serca!

cz. 2.

Podróż inspiracji - Grażyna Klein & Mariusz Alin © VTV


 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com