Monday, April 29, 2019

Był sobie Człowiek, którego nikt nie rozumiał...


Od samego rana pada obfity deszcz, taki też jest mój nastrój. Deszcz na zewnątrz i deszcz w moim sercu...
Tytuł dzisiejszego postu dedykuję mojemu najukochańszemu, wspaniałemu mężowi J. , którego serce było ponad wszelkimi prawami, nakazami, zakazami.
On umiał patrzyć sercem i działać sercem... Tego nie można nauczyć się nawet z najmądrzejszych książek.

jeden z ostatnich wspólnych spacerów

Trzeba mieć dobre, naprawdę kochające serce. ... dodam tutaj, że
każdy je ma, lecz nie każdy wie o tym.

Nasunął mi się dzisiaj dość prozaiczny przykład, którym mam potrzebę podzielić się tutaj...
Pamiętam reakcję mojego męża, gdy zobaczył pijanego, brudnego, leżącego w błotnistej kałuży człowieka lub też żebrzącego pozbawionego środków do życia biedaka...
Nigdy nie przeszedł obojętnie. Leżącego pijanego bez zastanowienia brał na plecy i zanosił do domu lub gdzie trzeba, każdego żebraka zawsze wspomagał..
Patrzyłam na to ze zrozumieniem i podziwem.

Pewnego razu natrafiłam na wypowiedzi osób, które walczyły z nałogiem alkoholowym w tzw. grupach AA.
Oni sami wypowiadali się, że nie należy pomagać leżącemu pijanemu - taki błąd podobno czyni rodzina. W ten sposób ten nałogowiec nigdy nie będzie w stanie pozbyć się nałogu.
Zaczęłam się zastanawiać i w końcu doświadczenia 'wyleczonych' niemal przekonały mnie.

Dzisiaj patrzę na ten i każdy inny problem - inaczej.
Z pozycji mojego serca. Słucham, co mi podpowiada serce. Nie oceniam z pozycji wiedzy naukowej, religijnej, czy jakiejkolwiek innej mądrości.

Widzę i czuję, że jest coraz więcej ludzi, którzy czują sercem i działają z pozycji serca.
Dlatego tytuł mojego postu powinien raczej brzmieć:
"Był sobie Człowiek, którego mało kto rozumiał"

Dopełnię ten post dwoma filmikami, na które dzisiaj rano się natknęłam. Nie miałam potrzeby, ani czasu na oglądnięcie więcej, chociaż wiem, że jest mnóstwo codziennych wspaniałych przekazów od wspaniałych ludzi.

Pragnę również podziękować tutaj z głębi mojego serca Każdemu, kto mnie wspiera w tych trudnych dniach, zarówno kochanej Rodzinie jak i kochanym Znajomym z blogowych sfer.
Jesteście CUDOWNI - Kocham WAS. Dzięki Wam łatwiej jest przejść przez trudne i bolesne chwile.

Miej serce i patrz sercem - na każdego!
Nigdy nie oceniaj, nie krytykuj - kochaj!
Kochaj cudowny dar życia!
Zawsze wybaczaj - Sobie i Każdemu!
Życie ziemskie krótkie jest - jutro może być już za późno!

*******

Inspirujące mnie dzisiaj filmiki
Jak naprawić życie
i
Radykalne wybaczanie

********
Zakończę dzisiejszy post piosenką Michela, która bardzo akuratnie obrazuje co czuje moje serce.
Dziękuję Michel.

Wróć z Daleka

https://youtu.be/Mjx99bXqZbw



 STUDIO-VTV1



Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com