Tuesday, May 17, 2016

Świętując Dzień Matki, świętujemy naszą pierwszą miłość i wiarę w przyszłość.



Wkrótce w Polsce i nie tylko w Polsce Dzień Matki.
Wszyscy jesteśmy dziećmi, /wiek nie ma znaczenia/, więc nasze myśli wędrują do naszych kochanych mam.
Słowo 'mama' kojarzy nam się z miłością, dobrocią, wyrozumiałościa, cierpliwością.... jednym słowem z przyjemnymi uczuciami. Dzień Matki jest dniem hołdu i wdzięczności dla naszych mam. Kochamy je zawsze, nie tylko w ten dzień, ale ten dzień to taka przypominajka o najpiękniejszej, bezwarunkowej miłości.
Szukamy prezentu, aby mamie sprawić radość i okazać dowód miłości i wdzięczności za Jej miłość i poświęcenie dla nas.

Przypomniała mi się historia, którą gdzieś, kiedyś przeczytałam. To krótka wzmianka mamy o najpiękniejszym prezencie, jaki otrzymała od jej 6-cio letniego synka. 
Pewnego razu mama wędrowała po sklepie z koszykiem, a w koszyku siedział jej synek. Synek przyglądał się towarom na półkach, uwagę jego przykuły puszki z jarzynami. Wziął jedną puszkę i pokazał mamie pytając: co myślisz mamusiu o tych jarzynach? Oooo uwielbiam szparagi, to moje ulubione warzywo, ale jest zbyt drogie. I mama odłożyła puszkę ze szparagami na półkę. Parę miesięcy póżniej był Dzień Matki. Mama dostała pięknie zapakowany prezent. Z czułością go odwinęła. Była to puszka ze szparagami...mama była wzruszona, a synek promieniał z radości, że udało mu się uzbierać oszczędzane grosiki na puszkę szparagów. Mama powiedziała, że to najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek otrzymała.

Tym szparagowym, najpiękniejszy prezentem, chciałam podkreślić, że najważniejszym prezentem nie jest wartość cenowa czy też rodzaj prezentu, lecz wartość serca.
Na przykład popularna własnoręcznie zrobiona laurka przez dziecko, nic nie kosztuje, a ma w sobie wartość serca. Na znalezionym kamyku napis "Dla mojej kochanej Mamy" będzie niezapomnianym z serca prezentem. Pomysłów jest wiele, aby umilić mamie ten dzień.
Oczywiście, jeśli nas stać na droższy, czy drogi prezent i wiemy, że mama go potrzebuje, to jest też prezent o warości serca. Moja mama na Dzień Matki otrzymała telewizor. Stary telewizor zepsuł się jej, więc dzieciaki i wnuki postanowiły zrobić składkę i kupić Jej nowy telewizor. Dla starszej, samotnej osoby TV to okno na świat....mama bardzo się ucieszyła. Zamiast dostać mnóstwo kwiatów czy innych prezentów dostała jeden present od wszytkich. I taki present jest dla niej niezapomnianą, cenną i potrzebną pamiątką.

Również komputer to bardzo potrzebny sprzęt dla starszej osoby. Moja mama stawiała opór przed prezentem komputerowym - to nie dla mnie, jestem z innej epoki, nie potrafię itp.. powody. Trzeba było użyć przymusowego sposobu tzw. 'uszczęśliwiacza na siłę'.... Mama była przerażona takim prezentem.... Teraz po latach wpada w panikę, gdy komputer zaczyna szwankować.... Nie wyobraża sobie nie mieć komputera....to najlepszy przyjaciel, dzięki niemu ma kontakt z całą rodziną rozsypaną po całym świecie, ma kontakt z wiadomościami jakich potrzebuje, ma też wielu prawdziwych, serdecznych blogowych przyjaciół. (Moja wizja zdrowia)

Dzięki Skype mogę rozmawiać z mamą tak blisko, chociaż dzielą nas oceany. Za mamą wnuczka (moja siostrzenica) z mężem, którego słabo widać.

Jest jeszcze parę dni do Dnia Matki. Warto przemyśleć sercem  jak uprzyjemnić ten dzień mamie.

I jeszcze coś dla tych, którym zły chochlik pomieszał w życiu i wytworzyły się problemy w relacji z mamą, lub teściową. Teściowa to też nasza kochana mama.

Mama cierpi, teściowa cierpi i dziecko, wplątane w chochlikowe podszepty również bardzo cierpi. Jestem pewna, że w takiej trudnej sytuacji rodzinnej najlepszym prezentem dla mamy, teściowej będzie POJEDNANIE. I wbrew utrwalanym podszeptom chochlika Pojednanie jest możliwe! Strzepmy upartego, złego szeptucha z ramienia, niech ucieka gdzie pieprz rośnie. Nasz umysł będzie oczyszczony, wolny od oceniania.
Wszyscy mamy skłonność do oceniania innych, .. nigdy Siebie.
A mądre, święte Słowa mówią: "Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni".

Pomóc zrozumieć problem i jak go rozwiązać świetnie potrafi dr  Nella Radwanowska.
Bardzo pomocne rady, może mogą komuś się przydać.

o problemie z mamą:

o problemie z teściową:
*******
 Link do filmów dr Nelly

 I na zakończenie fragment z poezji Phila Bosmana -
 Dzień Matki.

Kobiety to cudowne istoty.
Kobieta jest pierwszym domem każdego człowieka.

Na naszym zimnym świecie potrzebne są kobiety,
które do życia ludzkiego wniosą ciepło, ufność,
zrozumienie, przyjaźń, czułość, bezpieczeństwo,
wszystko, co czyni życie wartym starania i miłości.
Pilnie potrzebujemy matek.
Świętując Dzień Matki, świętujemy naszą pierwszą miłość
i radość z istnienia,
a także naszą wiarę w przyszłość.

Dla mojej Kochanej Mamy i dla wszystkich Kochanych Mam i Teściowych śpiewam sercem najpiękniejsze, uzdrawiające słowa z Ho'opoponopono
Kocham Cię,
Tak mi przykro,
Proszę przebacz mi,
Dziękuję!
Kocham Cię!

Ta róża jest magiczna, naenergetyzowana energią Miłości, pochodzi z Magicznego Ogrodu  i przynosi szczęście. Magiczna róża dla mojej Kochanej Mamy i wszystkich Kochanych Mam na świecie.


===================
Paradoks w Ho'oponopono:


Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com