Wednesday, April 2, 2014

Co to jest Atlas? Wywiad z kręgarzem- Anną Połupan.


Anna opowiada historię swego życia, jak przeszła na surowe jedzenie, jak radzi sobie z wychowaniem 4 dzieci - praktyczne rady na temat wychowania i rodzenia dzieci.
Mówi też o ziołach, np. o pokrzywie i ich znaczeniu w codziennym jadłospisie.
I o wielu innych ważnych i ciekawych tematach związanych z współczesnym życiem i zdrowiem.



https://www.youtube.com/watch?v=AnO1KIJPxL4

W wywiadzie poniżej Anna Połupan dzieli się m. in. informacjami na temat:
- ważności prawidłowej postawy,
- przyczynach wad kręgosłupa,
- szczególnej ważności kręgów szyjnych,
- i najważniejszym 1-szym krągu szyjnym, zwanym - Atlas.

Dawna wiedza mówi, że siła przybywa do człowieka tylko wtedy, gdy Atlas jest na swoim miejscu.
Miliony ludzi, nie zdaje sobie nawet sprawy z tego, że ma przemieszczony Atlas, a to wiąże się między innymi z bólami głowy, oczu, uszu, kręgosłupa, a także ma wpływ na sprawność mózgu i całego ciała.
Anna Połupan znana jest m. innymi jako specjalistka w ustawianiu Atlasa.



http://youtu.be/w8nt65VKGjM

 ***********
Dodam, że Nie jest to z mojej strony reklama dla Anny Połupan, dlatego, że prawdopodobnie przyjedzie do Polski ze swoimi usługami. W Polsce mamy również wielu wspaniałych kręgarzy.
Ja umieściłam wywiady z Anną u siebie na blogu, gdyż moja specjalizacyjna pasja również związana jest z 'prostowaniem' kręgosłupów, więc każde informacje mnie interesują i chcę mieć u siebie informacje, które Anna przekazuje.

Jeśli ktoś jest zainteresowany usługami Anny, znajdzie informacje u autora tłumaczeń filmików i na blogu: http://michalxl600.blogspot.com/
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com