Wednesday, December 5, 2012

Z każdym dobrym człowiekiem na świecie wschodzi słońce.


Miałam już w tym roku nie pisać na blogu. Zrobiłam wyjątek.
Wciąż jest tyle dobrego do zrobienia.
Cudowna, dzielna Ksenia z blogu http://wojownicza.blogspot.com/
potrzebuje daru serca.

21 grudnia 2012, w piątek o godz. 19:30 odbędzie się
Koncert charytatywny dla Magdy "SPOKOJNYCH ŚWIĄT " .
Magda to Ksenia, nasza blogowa siostra.

"Nazywam się Magdalena Markiewicz. Mam 30 lat. W sierpniu 2010 roku zdiagnozowano u mnie raka piersi T2N2 G3. (…) Mam 9-letnią córkę, której chciałabym towarzyszyć w każdej chwili w życiu, pomagać jej w lekcjach, w dokonywaniu wyborów życiowych, po prostu być przy niej. Mąż w całej tej okropnej sytuacji przejął na siebie większość obowiązków domowych, logistycznych, a do tego musi chodzić do pracy."

Wszystkie informacje tutaj:

Koncert
Projekt Teatr

wojownicza - pójdziesz na koncert?


Zajrzyjmy do naszych serc. Tam znajdziemy to co My najbardziej potrzebujemy i co potrzebuje Świat:
dobroć i miłość.

Jedyną miarą serca jest Miłość.

Razem możemy sprawić, aby życie Kseni warte było wysiłku i znów odzyskało sens.

Spontaniczna milość do ludzi i tego co nas otacza, jest naszym największym bogactwem -
Phil Bosmans.

Koncert charytatywny dla Magdy "SPOKOJNYCH ŚWIĄT "

Informacje:

tutaj

tutaj

Blog Kseni: http://wojownicza.blogspot.com/


Dla Kseni i dla każdego


Niech Światło Twojej Miłości
wskazuje Ci drogę,
 niech swym blaskiem dotyka
i uzdrawia wszystko.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com