Sunday, November 13, 2011

Najbardziej Inspirujący Wywiad Radiowy

Niedawno pisałam post na temat Najbardziej inspirującego przemówienia: tutaj
Dzisiaj polecam bardzo gorąco Najbardziej Inspirujący Wywiad Radiowy pt: Czerwona pigułka .
Wywiad ten, polecam wysłuchać każdemu. Gwarantuję, że będziesz zadowolony, zainspirowany pozytywnie, twoje życie nabierze nowego blasku.
To wywiad z naszą wspaniałą Ewcią, której chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Jak pisze jeden z komentatorów u Ewci na blogu - Ja nie mam słów, naprawdę. To, co dzieje się wokół Ciebie (Ewci), przytłacza mnie. Przytłacza tak pozytywnie, że nie potrafię podnieść się z podłogi. Twoja historia jest niebywale pozytywna, dodaje ludziom energii i przekazuje mega pozytywne myślenie. Jesteś tak niesamowitą osobą, że niech wstydzi się ten, który Cię nie zna, chociażby wirtualnie, tak jak ja.
Nic dodać nic ująć.  A Zet powiedział co wiedział, i ja się pod tym podpisuję.



Ewci blog:
http://surowadieta.blogspot.com/

Ewcia mówi w wywiadzie o swoim życiu, swojej chorobie i jej leczeniu surową dietą, pozytywnym myśleniu. I wiele więcej...  Wszystkie słowa płyną z serca jak ze źródła prawdziej miłosci.
Najpierw musimy zajrzeć w głąb siebie. Bez tego nie ma uzdrowienia.
To główne przesłanie Ewci.

Audycja trwa długo, ale ma te plusy, że możemy słuchać w najwygodniejszej dla siebie pozycji, np.leżąc.
Możemy też słuchanie rozłożyć na raty. Chociaż z tym może być problem, gdyż słowa Ewci wciągają i chce się słuchać dalej, dalej... .   Na koniec czuje się potrzebę na więcej ...... i w końcu żal, że to już koniec.

Kliknij link poniżej, a po otwarciu strony zjedź trochę na dół, aby posłuchać Najbardziej Inspirującego Wywiadu:
http://www.kontestacja.com/?p=episode&e=951


Ulecz swoją duszę!
Zamknij oczy
Nie potrzebujesz lustra
Piękno wypływa ze środka
Bądź sobą
Autentyczność to tajemnica piękna.
*****
Specjalnie przesłane dla Ewci.
Moja cudowna Terenia przedstawiła Ewcię poetycznie.

Bądź zawsze sobą
taką wspaniałą czułą osobą
Ewunia Ewcia Ewa
to imię dźwięczy i śpiewa
nuci o wielkiej do wszystkich miłości
uczy jak żyć w harmonii zdrowiu radości
jak być w stwórcy objęciach
wprowadza wdzięczności miłości bezinteresownej pojęcia
w optymalnego zdrowia poszukiwaniu
za każdą chwilę życia podziękowaniu
za surowe warzywa i owoce
jakież one mają moce
za szejki zielone
za cuda spełnione
za dźwięk i zapachy
za ubaw po pachy
za śmiech tak bardzo ważny
za to że jesteś uważny
za pozytywne myśli
wysyłaj je wyślij wyślij
za wytrwanie w postanowieniach
za marzenia te do spełnienia
za zapach trawy po deszczu
za to że liście szeleszczą
za miłość za przyjaźn za wiele
za to że jesteś aniele.

(Teresa Chacia)

Dziękuję Tereniu!!!
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com