Tuesday, July 20, 2010

Słodkie marzenia

Egzotyczny sok - Słodkie marzenia


Tak nazwałam ten sok, gdyż skojarzył mi się z wakacjami, podróżami, egzotycznymi Hawajami, plażą, błękitnym niebem, promiennym słońcem i...marzeniami. Nie mam w planie w tym roku wakacyjnych podróży, ale zawsze można pomarzyć i w każdym miejscu stworzyć sobie namiastkę egzotycznych wakacji.
Zainspirował mnie do nadania takiej nazwy również cudowny wiersz Nuliny wpleciony w "MARZENIA TO DRZWI DO SZCZĘŚCIA"

Zielona wyspa cudów
ocali to co najpiękniejsze
w każdym z nas
to co najistotniejsze
stanie się początkiem dnia...

Marzenia się spełniają, jeśli im na to pozwolimy...Nigdy nie przestawaj marzyć, a zawsze będziesz miał do czego dążyć w swoim życiu. Jeśli pomimo tych wszystkich bolesnych doświadczeń przez które przeszedłeś, nadal potrafisz marzyć, to znak, że Twoja dusza wciąż jest niewinna. - Nulina o Marzeniach tutaj:
MARZENIA TO DRZWI DO SZCZĘŚCIA

W upalne dni warto zagubić się w ogrodzie botanicznym.......

W letnie, upalne dni ten "egzotyczny" sok nie tylko zaspokoi nasze pragnienie, ale wprowadzi nas w relaksujący, wakacyjny nastrój... i popłyniemy w słodkie marzenia.
Ananas, w połączeniu z pozostaymi owocami ma działanie hamujące procesy starzenia się, rozluźnia przemęczone i obolałe mięśnie, a także bóle stawów.

Wyciskamy w sokowirówce sok z:

ananasa - ok. 1 szkl.
pomarańczy - ok. 1 szkl.
cytryna - 1 mała, lub 1/2 dużej
Udało mi się zdobyć w Koreańskim sklepie - Persimmony (wkrótce o nich napiszę), więc dodałam jedną persimmonę (nie musi być)



Dalej robimy w blenderze:
wlewamy zrobiony wcześniej sok
dodajemy:
1 lub 2 łyżeczki kremu kokosowego
1/2 szkl. mleczka kokosowego

Miksujemy, możemy wg. uznania rozcieńczyć wodą kokosową lub mineralną.
Pyszny i pachnie egzotyką.


Pijmy na zdrowie!
Życzę wszystkim spełnienia najskrytszych marzeń!

Marzenia to czarodziejki mieszkające w Twoim umyśle, jeśli wierzysz w nie i powierzasz w zaufaniu tajemnice swoich celów, to one z miłości do Ciebie, ofiarują Ci Twoje zrealizowane pragnienia...
Nulina
http://witarianizm-swiatszans.blogspot.com/
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com