Saturday, July 11, 2009

Manualno-Bioterapeutyczny Masaż


Dla ludzi w każdym wieku cierpiących na bóle kręgosłupa, szyi, stawów, mięśni
jest SZANSA na wypracowanie prawidłowej postawy i pozbycie się dolegliwości
.


W ZDROWYM CIELE - ZDROWY DUCH !
*************************************************


zdrowa dieta,
regularna gimnastyka, *MASAŻE*



CZY JEST COKOLWIEK WAŻNIEJSZEGO NIŻ ZDROWIE?
***********************************************************************
Ci, którzy doświadczyli już korzyści płynących z regularnych masaży, uważają, że jest to najlepsza i najprzyjemniejsza terapia.


Oto wypowiedź p. Grażyny K. :
"Nigdy nie chciałam słyszeć o żadnych masażach. Uważałam, że mi nie pomogą.Stracę czas i pieniądze. Koleżanka podarowała mi na urodziny *Gift Na Masaże* zamiast kwiatka. Skoro jest to prezent - to muszę skorzystać. Ale mnie to nic nie pomoże - myślałam w duchu. Cierpiałam od 2-ch lat na silne bóle kregosłupa i prawego biodra. Byłam bardzo nerwowa. Często ratowałam się tabletkami przeciwbólowymi. To był koszmar! Po serii zabiegów moje bóle kregosłupa ustąpiły. Byłam mile zdziwiona, że tak szybko ból mnie opuścił. Biodro i kolano jeszcze długo bolało mnie zwłaszcza na zmiany pogody i po cięższej pracy. Nie mogłam normalnie chodzić. Byłam jednak wytrwała i wierzyłam już, że będzie lepiej. Po półrocznej terapii wszystkie moje bóle ustąpiły. Jestem spokojna i bardzo szczęśliwa. Uważam, że masaż to najcudowniejsza pod słońcem przyjemność i samo zdrowie".

Czy to nie przyjemnie czuć się lepiej, wyglądać lepiej, mieć lepsze samopoczucie?
Taki stan powoduje, że mamy lepsze relacje z innymi, a także z samym sobą.

NIC NIE ZASTĄPI UZDRAWIAJĄCEGO DOTYKU RĄK !
******************************************************************

MASAŻ w naturalny, nieinwazyjny i delikatny sposób stymuluje nasze własne zasoby organizmu do zdrowienia i to zarówno fizycznego jak i psychicznego.

Żyjemy w czasach stresu i napięcia. Stresujące sytuacje rujnują nasze zdrowie.
Napięte mięśnie to początkowo - ból, a po dłuższym czasie trwania takiego stanu - dochodzi do poważnych schorzeń.
Napięte mięśnie blokują prawidłową cyrkulację krwi, a w wyniku tego jesteśmy niedotlenieni.
Niedotlenione mięśnie to niedotlenione całe ciało.
I tu jest często początek i główna przyczyna naszych cierpień.

Wspaniałość masażu jest tutaj bezcenna.
Masaż rozluźnia mięśnie, uspokaja nerwy, harmonizuje ciało i umysł.
A to już otwarta droga do przepływu krwi i energii. Płynąca swobodnie krew dociera przede wszystkim z TLENEM do wszystkich organów i komórek. Zdrowie wraca do normy.
Korzyści z terapii masażu jest dużo więcej.
Pamiętaj!
LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ NIŻ LECZYĆ !!!
************************************************
Regularne masaże pomagają zapobiegać chorobom i dają wspaniałe samopoczucie.
Bezcenną korzyścią MASAŻU - jest uwolnienie od bólu.
****************************************************************
Nikt nie lubi żyć w bólu. Życie w bólu to - stres, cierpienie, niepokój.
Jak można temu zaradzić, a jeszcze lepiej zapobiec ?
Główną przyczyną bólu jest - NIEDOTLENIENIE i WYSUSZENIE organizmu.
Może to być spowodowane wieloma przyczynami. Np. urazy, blizny, napięcia, nadwyrężenie lub naderwanie mięśni, a to blokuje prawidłową cyrkulację krwi.
Jedną z częstych przyczyn niedotlenienia jest - GRYPA. Podczas grypy całe ciało jest obolałe. W czasie gorączki nasze mięśnie kurczą się hamując cyrkulację. Kiedy po grypie wrócimy do zdrowia, wskazane jest przywrócić mięśniom właściwy kształt, gdyż w przeciwnym razie pozostaną one ściśnięte, skurczone.
ODWODNIENIE jest katalizatorem, który przyspiesza proces starzenia.
Naprężone mięśnie powodują, że płyny nie są w stanie przepływać między włóknami powodując niedotlenienie i wysuszenie. Taka sytuacja przeradza się w BÓL.
Tu ukryta jest tajemnica życia w komforcie i szczęściu - bez bólu.
Jak stworzyć warunki naszemu ciału, aby pozbyć sie bólu ?
Picie odpowiedniej ilości WODY (ok. 8 - 10 szklanek dziennie)- to podstawowy sekret zdrowego, długiego życia. To powoduje rozrzedzenie krwi, lepszy przepływ krwi, oczyszczenie z toksyn, nawodnienie i dotlenienie.
Nasze ciało zbudowane jest ok.80% z wody. Brak wody w organiźmie to wysuszenie, niedotlenienie i w konsekwencji -
BÓL i przedwczesne starzenie się organizmu.
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
PICIE ODPOWIEDNIEJ ILOŚCI WODY I MASAŻE to NATURALNY SPOSÓB NA UWOLNIENIE SIĘ OD BÓLU !
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
Pamiętaj!
LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ NIŻ LECZYĆ !!
*********************************************
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com