Wednesday, November 27, 2019

Dzień Dziękczynienia - dziękowania...


Dzień Dziękczynienia, Święto Dziękczynienia, ang. Thanksgiving Day,
to święto obchodzone w Stanach Zjednoczonych w czwarty czwartek listopada,
a w Kanadzie w drugi poniedziałek października.

W Polsce jest również obchodzone, patrz:
Link 

Dla mnie Dzień Dziękczynienia
ma szczególne znaczenie - to Wdzięczność!
Uważam, że KAŻDY Dzień jest
DNIEM WDZIĘCZNOŚCI!
Wdzięczności za Życie!

Życie to najcenniejszy dar,
 którego często w zabieganym dniu
nie zauważamy i nie doceniamy.
Wystarczy przeznaczyć chwilę w ciągu dnia,
otworzyć swoje serce,
aby zastanowić się jak cudnie jest
BYĆ i ŻYĆ.
Być Wdzięcznym za kolejny dzień!

Jestem bardzo wdzięczna za wiele rzeczy,
np. dzisiaj od rana za spadające liście z drzew,
którymi bawi się wiatr...
cudnie jest to zauważyć...

Będę zawsze wyrażać wdzięczność.
Dzisiaj tylko zapragnęłam
zwrócić uwagę na niby banalny
powiew wiatru...

Umieszczę na koniec
z wyrazami ogromnęj wdzięczności
za cudowne audiobooki
pięknie czytane przez Marka
AudioBooksByMarek

A oto Jego ostatnio czytany
przepiękny audiobook,
który słucham ciągle i ciągle,
i nigdy nie mam dość:

Don Miguel Ruiz "Cztery Umowy"

******
Z SERCA DZIĘKUJĘ!!!
za KAŻDĄ cudowną osobę 
w moim osobistym życiu
i za KAŻDEGO, który tutaj 
do mnie zagląda!



Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com