Tuesday, February 9, 2016

Walentynkowy Dzień Zakochanych przy wersach poezji Andrzeja K. Malesy.


Andrzej Krzysztof Malesa, poeta, prozaik, polonista, także dziennikarz i krytyk literacki. Ma już w swoim dorobku dwa tomiki wierszy: "Smak miłości" i "W Dolinie Świdra". Pasja i wielki talent Andrzeja widoczna jest na utworzonej specjalnie dla niego grupie na FB, pod piękną nazwą Piękno Słowa,

Photo: "Reading" painting from 2005, oil on canvas, sold.
 #reading #beauty #flower

Niechaj Cię me wiersze za serce chwytają
Poruszą najczulszą w nim emocji strunę!
Niechaj Ci nadzieję tak potrzebną dają
Niech rozświetlą mroczny beznadziei tunel!
 
Niechaj Cię me wiersze w inny wiodą świat
Świat bez nienawiści, w królestwo miłości!
 Pośród morza piasku lśni pustynny kwiat
 Róża, co symbolem życia jest radości!
 
Niechaj Cię me wiersze do snu ukołyszą
Przywołując Tobie najpiękniejsze sny!
 Pozwolą się błogą rozkoszować ciszą
Otrą z oczu gorzkie niespełnienia łzy!
 
Andrzej K.Malesa, 08.02.2016r.
link
 
Miłość to najpiękniejsze i najważniejsze uczucie w życiu każdego człowieka. Wyrazem tego jest przede wszystkim poezja, muzyka, arystyczne dzieła sztuki, literatura. Zarówno dawni sławni wielcy mistrzowie pióra jak i współcześni poeci opiewjąc Miłość wzruszją, wprowadzają w niebiański nastrój dźwiękiem swych słownych melodyjnych wersów.

Napisałaś: "Tęsknię" w krótkim smsie
 Ileż ten sms sprawił mi radości!
 Odbił się w mym sercu niczym echo w lesie
 Był jak barwna tęcza w szarej codzienności!

Napisałaś: "Tęsknię" w krótkiej wiadomości
 Chociaż lakoniczna zda się była wielce!
 To dowodem Twojej była wzajemności
 Więc wniebowstąpienia dostąpiło serce!

Napisałaś: "Tęsknię", a więc Ci zależy
 Dzięki temu takiej nabrałem pewności!
 Powiew optymizmu wnet poczułem świeży
Że się nie myliłem, co do Twej miłości!

Andrzej K.Malesa, 12.08.2014r.
link

Andrzej K. Malesa zdobył wielkie grono fanów, miłośników swojej  pięknej romantyczno-lirycznej, z nutką posmaku erotyki poezji wspomnianej już grupy Piękno Słowa, gdzie nutki poezji wylewają się prosto z serc wielu innych poetyckich pięknych serc, członków wspomnianej grupy.

Piękny erotyk pisany sercem kobiety

"Ogród rozkoszy"
 
Przybądź do ogrodu, otwórz mój kwiatostan
 Dotykając płatków czule je ucałuj
 Zroś swoim nektarem i wprowadź w błogostan
 Swoim pożądaniem proszę mnie naładuj.

Opadną me kolce, cała będę słodka
 Namiętności żądze będą panowały
 Czuć Twoje narzędzie jak wchodzi do środka
 To marzenia, które kiedyś mną targały.

Wprowadź proszę miły mnie na szczyt ekstazy
 Odwzajemnię Tobie, przed Tobą uklęknę
Ty będziesz szczęśliwy liczył moje razy
 Sprawię, że twe serce całkiem dla mnie zmięknie.

Małgorzata Sztandera 03.02.2016
link
 
Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu - Blaise Pascal

Jesteś najpiękniejszym w mym ogrodzie kwiatem
 Który w blasku słońca cudownie rozkwita!
 Nic już nie istnieje poza naszym światem
 Ten, kto kocha, wierzy i o nic nie pyta!

Jesteś najpiękniejszą dziką orchideą
Kwintesencją piękna i delikatności!
 Same mi się oczy wciąż do Ciebie śmieją
Wzbiera we mnie fala bezbrzeżnej czułości!

Jesteś najpiękniejszą lilią w mym ogrodzie
 W ogrodzie mych tęsknot, skrytych pragnień wielu!
 Prawdziwa się miłość wszak nie zdarza co dzień
Wszyscy o niej marzą, doświadcza niewielu!

Jesteś najpiękniejszą w mym ogrodzie różą
Co uwodzicielskie w krąg roztacza wonie!
 A więc nic dziwnego, że się zmysły burzą
I wybucha w niebo pożądania płomień!

Andrzej K.Malesa, 02.02.2016r.
link

========================
to piękny wiersz Bogusława Kilara link
====================

Trzy w jednym..
 
Srebrną smugą spadłam Rodzicom na ziemię
W lutową nockę mroźną i siarczystą
Nie wiedziałam że w dacie tej święto drzemie
 Co wypali w życiu datę ognistą
 
Rosłam w nieświadomości faktu daty
 Ona moją miłością się utrwaliła
 Gdy zaczynałam dorosłe życie przed laty
 To w tym dniu na ręce obrączka zalśniła
 
I u mnie trzy w jednym takie teraz modne
 Urodziny rocznica ślubu Walentynki
 Jak to w życiu daty bywają zawodne
 Bo teraz sama sobie robię upominki
 
W tym dniu moją miłość największą wspominam
 Byłam przez całe życie z mężem szczęśliwa
 Chociaż jego już nie ma taki życia finał
W tym dniu Jego imię do siebie przyzywam
 
Walentynki w moim życiu tak dużo znaczą
Przyniosły wartość która najcenniejsza
Choć teraz czas samotności się dla mnie zaczął
Jest to w moim życiu data najważniejsza

Łucja Haluch o znaczeniu Walentynkowego Dnia
link
************
Zainteresowanym piękną poezją serca polecam Piękno Słowa,
i stronę Krzysztofa na FB link

*************
Gdy mamy prawdziwą miłość w swoim sercu i duszy, każda komórka w naszym organizmie wibruje i emituje uzdrawiającą energię -
 Miłość to potężna uzdrawiająca siła. Nawet wroga pokonasz miłością.

moje wybrane linki o miłości:
Uzdrawiająca potęga Miłości
Miłość i Wdzięczność
Różnice między kobietą i mężczyzną
Walentynkowa miłość i ...


Życzę Wam, aby miłość w Waszych sercach nigdy nie wygasła, by była odwzajemniona, bezwarunkowa, nie tylko na dobre, ale i na trudne chwile życia.

Prawdziwa miłość nigdy nie przemija!
 
 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com